//

iPhone crashed bij synchronisatie

iPhone crashed bij synchronisatie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb al enkele uren gezocht op iPhoneclub en op andere websites maar ik kan nergens een (werkende) oplossing vinden. Meestal kwam ik tegen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-08-08, 14:59
Philippe Philippe is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Antwerpen (Belgie)
Berichten: 13
Standaard iPhone crashed bij synchronisatie

Hoi,

Ik heb al enkele uren gezocht op iPhoneclub en op andere websites maar ik kan nergens een (werkende) oplossing vinden. Meestal kwam ik tegen dat iTunes crashed wanneer de iPhone wordt gesynced. Ik heb al enkele dingen geprobeerd o.a. iTunes 7.5 herinstalleerd, iTunes 7.7 geinstalleerd,..

Hier is het probleem:

Ik steek de iPhone via het usb kabeltje in de pc (xp) en iTunes 7.5 opende met de melding dat de iPhone niet kon worden gebruikt omdat de apple mobile device service niet mee was opgestart. Even later komt dan toch het overzichtsscherm op iTunes en wanneer ik dan op 'synchroniseren' druk, begint hij te synchroniseren (op de iPhone komt: Sync in progress). Maar na een minuutje of 2 loopt de iPhone vast (Slide to cancel stopt met licht geven) en nog een beetje later reboot de iPhone. In iTunes 7.7 heb ik net hetzelfde probleem, enkel krijg ik hier niet de melding van apple mobile device service.

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? De reden waarom ik dit wil is omdat ik nog een backup wil maken om te kunnen updaten naar software 2.0.1.

Ik draai nu op fw 1.1.4; iPhone is een US 8GB 1th gen, 1.0.2 OTB.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Dankjewel!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-08, 22:19
breiten breiten is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

ik heb precies het zelfde probleem! kan hem niet meer gebruiken geen idee hoe het moet
  #3  
Oud 14-08-08, 00:36
Philippe Philippe is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Antwerpen (Belgie)
Berichten: 13
Standaard

Ik heb hier geen oplossing op gevonden maar kheb mijn iPhone gerestored via een andere computer en nu neemt mn iTunes mn iPhone terug aan. Ik ben nu wel mijn gegevens kwijt die ik had sinds de laatste restore mja. Het rare is dus dat ik op die andere computer geen foutmeldingen kreeg en dat het blijkbaar toch aan mn iPhone lag, want na restoren was het allemaal terug ok..

Mvg
  #4  
Oud 14-08-08, 08:31
breiten breiten is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

hmmm maar hij werkt nu weer wel?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone crashed bij internet toegang mart80 iPhone algemeen 5 27-04-11 19:19
TomTom: TomTom 1.2 crashed bij opstarten imagine iPhone Navigatie 15 02-12-09 11:52
Gesprekken vallen weg! Itunes crashed bij aansluiten Iphone Guido85 iTunes 1 03-04-09 19:28
Installer crashed bij opstarten Marcski Jailbreak apps en thema's 15 18-02-08 23:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.