//

nederlandstalige content en video in Nederlandse itunes store

nederlandstalige content en video in Nederlandse itunes store discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu twee weken een Iphone en iets wat me een beetje teleurstelt is het ontbreken van videocontent in de Itunes store. Weet iemand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-08, 15:42
sanvanos sanvanos is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard nederlandstalige content en video in Nederlandse itunes store

Ik heb nu twee weken een Iphone en iets wat me een beetje teleurstelt is het ontbreken van videocontent in de Itunes store.
Weet iemand of er hier aan gewerkt wordt. Als ik het goed begrijp is videocontent (films en tv series) in America wel verkrijgbaar.
In Nederland moet je het echter doen met slechts 3 korte filpjes van Pixar.

Ook erg vreemd vind ik dat je geen nederlandstalige audioboeken vind in de nederlandse itunes store. Er zijn natuurlijk wel Engelstalige boeken te kopen maar Nederlandse kan ik niet vinden.

Dit zal natuurlijk wel allemaal te maken hebben met rechten en licentie's maar persoonlijk vind ik het een groot gemis in de nederlandse store. Je wil je Iphone toch ook maximaal kunnen benutten.

Is dit een bekend issue? Wordt hieraan gewerkt? Of zijn we hier in nederland gewoon wat achtergesteld op de rest van de werel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes belgië met nederlandse content? cornetho iPhone Apps 3 09-02-11 00:20
Mac OS X: HELP! Amerikaanse macbook, Nederlandse itunes store hawtin iTunes 0 25-02-10 13:42
Windows: Nederlandse itunes store account! RioolDokter iTunes 2 30-09-09 21:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.