//

Simkaart locked staat in itunes, na update 2.1, iphonescherm dood,kan niet herstellen

Simkaart locked staat in itunes, na update 2.1, iphonescherm dood,kan niet herstellen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde mijn iphone updaten naar 2.1, mijn iphone kreeg een zwart scherm met een apple logo hij bleef maar laden en trillen ook start ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-08, 10:51
Jorano Jorano is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard Simkaart locked staat in itunes, na update 2.1, iphonescherm dood,kan niet herstellen

Ik wilde mijn iphone updaten naar 2.1, mijn iphone kreeg een zwart scherm met een apple logo hij bleef maar laden en trillen ook start hij steeds opnieuw op, dat 1.5 uur lang. Ik ging mijn iphone op dat moment herstellen. Ik had toen de keuze om hem opnieuw in te stellen of naar een herstelpunt te gaan voor de update ik koos voor het herstelpunt. Daarna kreeg ik een scherm in itunes met de sim-kaart in deze iphone is met een sim gelocked. Er staat dat ik de nieuwste versie van itunes moet installeren en dat ik mijn iphone opnieuw moet aansluiten. Ik heb alleen de nieuwste versie al. Mijn iphone is nogsteeds hetzelfde en kan hem dus niet gebruiken. Alleen op het punt dat ik ze keuze kon maken om hem opnieuw te installeren was hij weer even normaal zoals hij is als je hem krijgt.
Hoe krijg ik mijn iphone weer aan de praat?

Heb echt hulp nodig!

Joran en bedankt alvast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-08, 12:55
darkvisje darkvisje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 100
Standaard

Dit hielp bij mij mss heb je er wat aan:

ik heb met winpwn hem in dfu mode gezet toen kreeg ik een wit scherm maar winpwn stopte er mee, toen snel itunes gestart (7.7) en maikels firmware(2.1) er op geknalt en toen deed hij het in eens zonder errors.
  #3  
Oud 21-09-08, 21:22
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

Jorano's iPhone is weer tot leven.

In DFU mode zetten en weer restoren en dan niet vanaf de backup instellen maar nieuw.
Dat was de oplossing mocht dit bij anderre gebeuren.

Dus hier kan een slotje op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS pin locked en niet te herstellen King Q iPhone algemeen 16 26-03-11 16:35
iTunes kan iphone niet herstellen borgqueenx iTunes 0 24-06-10 17:04
iPhone 1e gen.: herstellen staat er niet ischakars Unlock 0 31-03-10 21:23
na herstellen zegt itunes dat simkaart niet wordt ondersteund? Ancotje Archief 3 15-01-10 22:23
Kan niet herstellen in itunes krishant iTunes 8 06-01-09 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.