//

Blijft op Apple logo hangen na herstellen reservekopie

Blijft op Apple logo hangen na herstellen reservekopie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem , nadat ik firmware 2.1 op men iphone gezet had , werkt alles maar nadat ik een reservekopie herstelt , dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-08, 22:12
ikke123 ikke123 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 19
Standaard Blijft op Apple logo hangen na herstellen reservekopie

Ik heb een probleem , nadat ik firmware 2.1 op men iphone gezet had , werkt alles maar nadat ik een reservekopie herstelt , dan reboot men iphone en blijf die hangen op het apple logo , maar itunes herkent de iphone en zit heel de tijd de synchroniseren , na synchroniseren boot die weer en weer synchroniseren en zo de hele tijd. Kan iemand mij helpen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-08, 22:15
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

probeer eens een restore
  #3  
Oud 19-09-08, 23:00
ikke123 ikke123 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 19
Standaard

Na restore werkt het dus wel , ma na de herstellen van de reservekopie werkt het weer niet , dan blijft het weer hangen op de apple logo en trilt soms en ook dat gedoe met synchronisatie. Kan het misschien zijn dat de reservekopien beschadigd zijn ? en waar ligt de reserve kopiën ?

ik heb nu gewoon in plaats van herstellen van reservekopie , als nieuwe iphone configureren gepakt. Nu is alles in orde maar ik ben wel mijn sms en instellingen kwijt.
edit : ja topic mag gesloten worden , ik heb de oplossing gevonden

The first issue, the iphone that won’t reboot, can be caused by a couple things. One is having 5 icon dock installed and then restoring the backup without it installed. To prevent this, install 5 icon dock prior to restoring the backup. Also install openSSH before restoring your backup. In worst case event, you can ssh in and delete /var/mobile/Library/Preferences/com.apple.springboard.plist. This should let the iPhone boot up.

Laatst gewijzigd door ArB; 20-09-08 om 01:46.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 4 blijft hangen op Apple Logo scoop1 Jailbreak 4 02-04-11 12:49
help iphone blijft hangen op apple logo andres666 iPhone algemeen 0 22-06-10 21:24
Iphone 3g blijft hangen op apple logo danny--dj iPhone algemeen 2 25-10-09 12:49
Blijft hangen op Apple logo OiP Archief 1 28-04-09 22:48
iphone blijft hangen (apple logo) Berten.. Archief 3 14-07-08 15:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.