//

Contacten van Iphone naar je PC (Outlook)>andersom dus

Contacten van Iphone naar je PC (Outlook)>andersom dus discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik lees overal dat je heel gemakkelijk je contacten van je PC naar je Iphone kan synchroniseren met Itunes. Maar als ik m'n Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-08, 18:04
bac97 bac97 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard Contacten van Iphone naar je PC (Outlook)>andersom dus

Hallo,

Ik lees overal dat je heel gemakkelijk je contacten van je PC naar je Iphone kan synchroniseren met Itunes. Maar als ik m'n Iphone helemaal heb ingericht met namen, telefoonnummers, adressen, email etc. hoe kan ik dat dan andersom doen, zeg maar... Heb pas Outlook 2007 geïnstalleerd op m'n PC en die is dus nog helemaal "leeg". Maar als ik nu op synchroniseren klik in Itunes, gooit die dan niet alles van m'n Iphone af?

Gr. Sander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-08, 22:53
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

 Verplaatst naar: Synchronisatie
  #3  
Oud 01-10-08, 10:45
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Maak een kopie van je contacten op de iphone, hier zijn apps voor. Ga het daarna proberen. Waarschijnlijk gaat het goed maar ik heb 1 keer gehad dat een lege outlook agenda de volle agenda van de iphone overschreef. De lege agenda was namelijk "nieuwer" dan de volle - voor een computer is dat dan logisch he. Dat was met firmware 1.1.4 en outlook 2003.
  #4  
Oud 01-10-08, 11:29
mattmcmike mattmcmike is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

In het iTunes menu heb je de mogelijkheid om ervoor te kiezen of je van je iPhone naar je outlook wilt syncen of andersom. Nou staat het niet zo beschreven, maar in het info tab (als ik het me goed herinner, ben nu op m'n werk, kijk vanavond wel voor je) als je helemaal naar beneden scrollt dan heb je de mogelijkheid om gegevens van je PC/Mac te syncen naar je iPhone.
  #5  
Oud 01-10-08, 12:13
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

beide werkt standaard. Je wordt wel gevraagd om een keuze voor de eerste keer synchroniseren.
  #6  
Oud 01-10-08, 12:14
mattmcmike mattmcmike is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

O ja, dat was bij mij niet het geval... Ik was toen ook al mijn contacten kwijt. Gelukkig had ik mijn oude telefoon nog om ze via een oude sim over te zetten naar de iphone.

Een advies, goed lezen wat er precies staat..
  #7  
Oud 05-10-08, 13:49
satfreak1969's schermafbeelding
satfreak1969 satfreak1969 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Gorinchem
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar satfreak1969
Standaard

Ik heb ook al 3 keer al mijn nummers via mijn oude nokia naar outlook moeten syncen. En daarna alles weer naar mijn Iphone 3G. Is er niet een progamma zoals PC-suite ? Gewoon een backup maken,..die je later met het zelfde progamma kan terugzetten ? Ik bewaar trouwens ook meerdere nummers + email onder 1 naam,...dus naar de sim copieren is geen optie want dat kan maar met 1 nummer onder 1 naam. Iemand een goeie Tip ?
__________________
Grtz Satfreak ( Iphone 3G 16Gb )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van Google naar iPhone synchroniseren en andersom Flugeltje89 iTunes 0 15-01-10 16:00
Contacten van Outlook naar Iphone olieboertje iTunes 1 25-11-09 19:34
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook Beaux iTunes 1 26-09-08 15:24
Contacten van iPhone naar Outlook @win iTunes 3 17-09-08 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.