//

HELP: synchronisatie fout bij firmware 2.1

HELP: synchronisatie fout bij firmware 2.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met synchronisren waar ik niet uit kom. Aangezien mijn Iphone voor reparatie opgestuurd was en een tijd weg was, heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-10-08, 00:38
3miel 3miel is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 3
Standaard HELP: synchronisatie fout bij firmware 2.1

Hallo,

Ik heb een probleem met synchronisren waar ik niet uit kom. Aangezien mijn Iphone voor reparatie opgestuurd was en een tijd weg was, heb ik pas net de software update 2.1 uigeprobeerd. Als ik in iTunes de update laat uitvoeren lijkt het eerst goed te gaan, totdat de laadbalk overgaat naar reservekopie maken voor Iphone van emiel. Vervolgens krijg ik een foutmelding, nl:
iTunes kan ^0 niet synchroniseren met de Iphone van emiel omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (-30)

Wie heeft enig idee wat er fout gaat bij mij.
Alvast bedankt,
groeten Emiel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-08, 09:39
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Wat wil je synchroniseren?

Voer eens een restore uit in Itunes met firmware 2.1 en vertel itunes dan daarna dat het om een nieuwe iphone gaat. Kan je dan wel synchroniseren. Itunes maakt een kopie van je oudere gegevens. Misschien is deze "backup" namelijk corrupt.
Je computer is de baas over de iphone dus je contacten en je agenda wordt dan wel goed terug gezet.
  #3  
Oud 01-10-08, 13:58
3miel 3miel is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 3
Standaard

@iphonemark:

Ik wil ook niks synchroniseren, of als daarmee bedoeld wordt software 2.1 overzetten? Maar zoals ik eerder al zei geeft hij vervolgens een fout kan niet synchroniseren. Het gaat dus om de software upddate naar 2.1.
Hoe moet ik dan een restore van itunes doen? Ik ben namelijk nieuw met dit alles.

mvg
EMiel
  #4  
Oud 01-10-08, 14:02
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

klik in itunes op "herstel" dan verloopt alles verder vanzelf.

Let op als je een jailbreak hebt is die na afloop wel verdwenen.
  #5  
Oud 01-10-08, 16:03
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

als je een gekraakte iphone hebt moet je ver weg blijven van de officiele updates van Apple. Mocht je wel 2.1 erop willen zou ik die van dit forum downloaden via Itunes op je iphone zetten.
  #6  
Oud 01-10-08, 23:39
3miel 3miel is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 3
Standaard

Mijn iphone is niet gejailbreaked, maar als ik herstel uitvoer zijn dan ook gelijk alle programmas en mp3s van mn iphone af??

gr.
Emiel
  #7  
Oud 02-10-08, 08:13
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

in eerste instantie zijn ze weg, gedurende het herstellen. De iPhone wordt weer naar fabrieksinstellingen terug gezet.
Vervolgens wordt alle reeds eerdere gesynchroniseerde info weer teruggezet. Dit is stap 2 van het herstel proces.
Dit proces zal even duren, al naar gelang de hoeveelheid muziek e.d. op de telefoon.
suc6.
M.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatie fout bij 3.1.3 kan bestand niet vinden elisa9180 iTunes 0 09-02-10 23:07
iPhone: 2G Iphone geupgrade naar 3.1.2 maar 1604 fout bij reset custom firmware hazu123 Jailbreak 5 05-11-09 10:21
[Onbekende fout (-50)] iPod Touch 1G synchronisatie Jensteh iTunes 3 25-01-09 18:34
Itunes fout 1611 bij restoren van firmware 2.1. matthie Archief 3 16-09-08 16:23
iTunes synchronisatie fout Peter iTunes 0 04-04-08 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.