//

Gegevensklassen uit synchronisatievoorzieningen..

Gegevensklassen uit synchronisatievoorzieningen.. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers en posters van iphoneclub, ik heb een vreemd probleem, als ik mijn iphone met pwnage 2.0 heb 'bewerkt' volgens de stappen van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-10-08, 20:11
fthofhuis fthofhuis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Exclamation Gegevensklassen uit synchronisatievoorzieningen..

Beste lezers en posters van iphoneclub,

ik heb een vreemd probleem, als ik mijn iphone met pwnage 2.0 heb 'bewerkt' volgens de stappen van de iphoneclub handleiding, krijg ik na het herstarten van m'n iphone aan het eind van het proces een melding bij itunes..
namelijk: ''Itunes kan geen informatie over gegevensklassen uit de synchronisatievoorzieningen halen, sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw.''

Ik weet niet wat ik hiermee moet en zou er graag mee geholpen worden..

Verder ben ik bij pwnage ook nooit gevraagd naar bootloaders te zoeken (v3.9 en v4.6) terwijl ik die wel gewoon heb. Ik heb naar mijn idee alle benodigde bestanden.

Ook staat er in die handleiding dat aan het eind van het proces een Bootneuter zijn werk moet gaan doen, aangezien ik No Legit iphone heb. Dat gebeurt ook niet.

ik hoop dat iemand mij kan helpen!!

Groeten, fthofhuis.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-08, 20:00
crzm crzm is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard same here

Hoi,

Wat ik vragen wilde, is het probleem opgelost? Ik had vanmorgen problemen met mijn iPhone en heb hem daarna per ongeluk naar 2.2 gebracht met een reguliere update van iTunes. Nu probeer ik hem met een oude iTunes terug te zetten van 2.2 naar 2.1, maar ik krijg dezelfde melding.

Ik hoor het graag!
  #3  
Oud 29-11-08, 20:04
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

@crzm

na de update naar 2.2 gewoon even quickpwn gebruiken en klaar. 5 - 10 minuten werk.
  #4  
Oud 30-11-08, 12:18
fthofhuis fthofhuis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard

hoi, ik heb mn iphone naar een kerel in Huizen gebracht voor 25 euro, nu is ie helemaal gefixt, ben niet goed met dit soort dingen vandaar!

Succes ermee!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes kan geen informatie over gegevensklassen hvanbenthem iTunes 6 29-03-11 09:41
''Itunes kan geen informatie over gegevensklassen uit de synchronisatievoorzieningen cindyc iTunes 0 17-06-10 22:55
verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender red_2003 iTunes 0 19-01-10 20:05
iTunes vindt geen gegevensklassen BramWillems iTunes 2 08-11-09 11:47
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? RRPhantom Archief 2 15-02-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:48.