//

Outlook contacts syncen, komt alles dubbel ?

Outlook contacts syncen, komt alles dubbel ? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op m'n iPhone heb ik m'n zakelijke simkaart ingelezen en heb dus een mooi gevulde contacts-list met al m'n collega's er in. Email adressen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-08, 11:41
stevenrodenburg1 stevenrodenburg1 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard Outlook contacts syncen, komt alles dubbel ?

Hallo,

Op m'n iPhone heb ik m'n zakelijke simkaart ingelezen en heb dus een mooi gevulde contacts-list met al m'n collega's er in.
Email adressen zitten er uiteraard niet bij.

Nu heb ik Syncen met Outlook, die middels https met de Exchange-server op de zaak praat, goed aan de gang (werkt goed) maar heb even gewacht met het óók aanvinken van de contacts-sync optie.

Ik ben namelijk bang dat ik dan al die collega's, en dat is een beste lijst, zometeen dubbel krijg. Namelijk collega's Truus en Piet die uit m'n sim-kaart kwamen en wederom Truus en Piet enz. die in Outlook zitten.
De meeste entries zijn namelijk hetzelfde gespeld.

Kan iemand *onderbouwd* voorspellen wat er gaat gebeuren ?
Ik heb echt geen zin om alle collega's dubbel te krijgen. De sync mag ze best overschrijven maar niet dubbel neerzetten. Gaat erg veel werk zijn om die ellende weer recht te trekken.

M'n prive-contacten, die niet in Outlook zitten, moet Sync al helemáál met rust laten.
Owee als de contacts-list in de Iphone helemaal wordt leeggehaald (een reset) alvorens de lijst uit Exchange wordt ingespoeld !!

Ik durf het echt niet aan nu. Ik heb nog geen echt antwoord kunnen vinden op m'n vraag/vrees, vandaar dit topic.

Ik hoop dat iemand het weet.

Mvg,
Steven

Laatst gewijzigd door stevenrodenburg1; 15-11-08 om 22:30.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-08, 22:17
stevenrodenburg1 stevenrodenburg1 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

*bump*

Niemand ?
  #3  
Oud 18-11-08, 02:10
pluk pluk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 47
Standaard

Volgens mij heb je gelijk met wachten. Ik meen dat hij de eerste sync alles van je foon delete. Heb je op de applesite gekeken bij de sync-handleiding?
  #4  
Oud 18-11-08, 08:52
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Ze zullen inderdaad dubbel komen te staan en prive contacten komen op exchange. Daarom heet het synchroniseren!
Wil je alles apart houden zou je het kunnen laten zoals het nu is.
  #5  
Oud 18-11-08, 21:03
stevenrodenburg1 stevenrodenburg1 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

Okay, dan vul ik op m'n iPhone de emailadressen er wel bij in. Dan heb ik ook alles wat ik nodig heb.

Thanks guys


Ps. van Palm Pocketmirror ben ik gewend dat je in de software op de PC kan instellen hoe de sync-software om dient te gaan met meerdere soorten conflicten qua records. Vandaar mijn vraag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
outlook calender & contacts syncen wel, maar mail niet! Doutzs iPhone algemeen 2 24-02-10 11:12
Mail komt dubbel binnen derks003 iPhone algemeen 3 20-11-09 18:24
Bug: Mail komt dubbel binnen in Outlook na binnnenhalen IPhone 3G Mooij603 iPhone algemeen 5 18-08-08 13:30
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 12:33
alles dubbel na update ziphone yingie Unlock [archief] 11 19-02-08 20:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.