//

Probleem met synchronisatie van email

Probleem met synchronisatie van email discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn email synchronisatie tussen Outlook en mijn Iphone. Na een week vakantie was ik terug in Nederland en heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-08, 15:48
edegroot edegroot is offline
• iOS 4.3.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard Probleem met synchronisatie van email

Ik heb een probleem met mijn email synchronisatie tussen Outlook en mijn Iphone.
Na een week vakantie was ik terug in Nederland en heb ik mijn Iphone weer email berichten laten ophalen. Aangezien het veel berichten waren, ben ik niet verder gegaan dan de headers. Daarna heb ik via mijn PC in Outlook berichten gelzen en verwijderd.
Nu probeert mijn Iphone de berichten nog steeds te downloaden van de server, maar daar staan ze allang niet meer op. Daardoor krijg ik ze ook niet verwijderd in mijn Iphone.

Heeft iemand een oplossing? Ik heb eigenlijk weinig zin om alle data van mijn Iphone te gooien, maar dat lijkt me steeds meer de makkelijkste oplossing. Exchange account verwijderen van Iphone, daarna weer toevoegen en alle data (Mail + Contacts) weer binnen halen.

Ik hoor graag jullie ideeen

Gr, Eric
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem met maken van herstelpunt en synchronisatie via itunes Fransman iTunes 0 03-11-10 17:03
Probleem met synchronisatie diashaliz iTunes 0 14-09-10 17:21
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes Double_A Archief 4 07-05-10 14:40
Synchronisatie probleem van oude backup keeltje123 iTunes 6 14-03-10 15:14
Agenda geleegd door uitzetten synchronisatie met email? Rogiertje iPhone algemeen 0 28-09-09 10:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.