//

I-Tunes failure...?!

I-Tunes failure...?! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik probeer vandaag al de hele avond op de app-store te komen met me laptop, heb I-Tunes versie 7.6.2.9, maar steeds krijg ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-08, 00:50
Pino Pino is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 66
Standaard I-Tunes failure...?!

Hallo,

ik probeer vandaag al de hele avond op de app-store te komen met me laptop, heb I-Tunes versie 7.6.2.9, maar steeds krijg ik de melding:

I-Tunes kan geen verbinding maken met de i-tunes store. Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan.
Controleer of de netwerkinstellingen juist zijn en of de netwerkverbinding actief is. Probeer vervolgens opnieuw.


Wie weet waar dit aan kan liggen..?? Ik ken wel gewoon downloaden en internetten op me laptop, op de vaste pc, waar ook itunes op staat, kan ik WEL gewoon de app-store in.
Wie weet waar mijn probleem aan kan liggen...?

Restart laptop al gedaan, geen effect
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store dureappel iTunes 3 30-12-11 18:28
Cache Failure Cydia lbroek1 Jailbreak apps en thema's 0 26-01-11 14:41
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store daandaandaan iPhone algemeen 33 10-01-11 19:23
cached failure kev1ek1lla Jailbreak apps en thema's 7 02-08-10 22:25
Foto: Camera hardware failure? duodiscus Muziek, foto & video 4 20-10-08 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.