//

Windows 7 geen iTunes/Safari ondersteuning ??

Windows 7 geen iTunes/Safari ondersteuning ?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sins een tijdje een trotse Windows 7 bezitter. Maar kwam er vandaag achter dat ik iets misten wat ik nog niet door had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-09, 22:16
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard Windows 7 geen iTunes/Safari ondersteuning ??

Ik ben sins een tijdje een trotse Windows 7 bezitter. Maar kwam er vandaag achter dat ik iets misten wat ik nog niet door had en dat was iTunes voor me iPhone en Safari voor snel te internetten. Tot mijn stomme verbazing krijg "ik" aan het eind van de installatie een fout melding. Ik weet niet of het alleen aan mijn licht of dat er meer mensen zijn met dit probleem ik zou het graag willen weten en een oplossing ervoor. Ik zou graag nieuwe muziek op me iPhone willen zetten en nieuwe App's. Iemand een oplossing ??

m.v.g. Cherrim
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-09, 23:24
Xynetor Xynetor is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

Nou ik draai ook al een hele lange tijd Windows 7 nu, maar ik heb daar totaal geen problemen mee...
  #3  
Oud 30-01-09, 00:05
Sander_K Sander_K is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 39
Standaard

Sommige installers werken niet goed in Windows 7. Als het goed is krijg je dan automatisch zo'n troubleshoot venster geopend. Daarin staat hoe je je register moet bewerken. Doe dit en je zou iTunes en Safari moeten kunnen installeren. Zelf had ik problemen met het installeren van Java, maar dit hielp uitstekend.
  #4  
Oud 30-01-09, 00:15
Xynetor Xynetor is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

Ja dat troubleshoot venster heb ik ook eens gebruikt in windows 7 en werkte perfect alleen weet niet meer waarvoor
  #5  
Oud 30-01-09, 11:46
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Inderdaad ik krijg wel dat troubleshoot gedoe. Maar dan stuurt die naar een Help venster met daar een fout code erin. Weet niet precies ben nu niet thuis.
  #6  
Oud 30-01-09, 18:08
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Er is een CMD code die de permissies anders kan instellen zodat je geen problemen meer hebt met installers. Sommige installers hebben namelijk nog dikke problemen met Win7! Zelf heb ik iTunes er gewoon op kunnen zetten zonder problemen, ook voordat ik dit CMD command in gevoerd had
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #7  
Oud 30-01-09, 22:12
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Naja, Ik heb van Win7 afgezien. Ik wacht wel op voledige verzie. Heb nu weer Windows Vista Ultimate erop gezet. Dat werkt tenminste wel haha.
  #8  
Oud 15-03-09, 03:19
roderick88 roderick88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Hij loopt bij mij prima onder windows 7. Je kan proberen om hem als administrator te installeren. En als je de 64 bit versie van windows 7 hebt moet je ook de 64 bit versie van iTunes downloaden
  #9  
Oud 15-03-09, 13:51
Nemisis2003 Nemisis2003 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 159
Standaard

Achja, je kan niet alles verwachten van beta software, zeker niet als de software die je gedownload hebt niet geschreven is met het nieuwe OS in het achterhoofd.
Maar het blijkt dus dat er wel workarounds zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes vind geen Windows Contacts Jayen iTunes 0 11-12-10 02:55
Windows: Geen iPhone in iTunes, wel in Windows Maurice iTunes 6 18-05-09 21:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.