//

Synchroniseren, dat moet toch anders?

Synchroniseren, dat moet toch anders? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag! Of ik snap er niks van, of iTunes is #$$#% gebruikersonvriendelijk! Stel dat ik wat video's op mijn iPhone knal. Op mijn iPhone bekijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-02-09, 00:05
HansWorst HansWorst is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 44
Standaard Synchroniseren, dat moet toch anders?

Dag!

Of ik snap er niks van, of iTunes is #$$#% gebruikersonvriendelijk!

Stel dat ik wat video's op mijn iPhone knal. Op mijn iPhone bekijk ik ze vervolgens en wis ik de video's die gewist kunnen worden.. Als ik dan later muziek op mijn phone wil zetten dan kan ik dus of als al die videos er weer op synchronizeren, of alles eraf (los staand van het feit dat ik geen zin heb om tussen misschien wel honderd filmpjes degene die ik er niet op hoef niet aanvink!)

Kan dat nou niet makkelijker om met de woorden van FBTO te spreken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-09, 00:37
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Alle bestanden, dus ook films, die je al op je iPhone hebt staan blijven staan in je iPhone, tenzij je de films wegvinkt en sync't, dan haalt ie ze er terug af, anders niet. Itunes werkt heel simpel hoor, wel even goed kijken hoe alles werkt, een iphone is geen ipod en de tabbladen kunnen verschillen van elkaar.
  #3  
Oud 14-02-09, 18:49
HansWorst HansWorst is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Alle bestanden, dus ook films, die je al op je iPhone hebt staan blijven staan in je iPhone, tenzij je de films wegvinkt en sync't, dan haalt ie ze er terug af, anders niet. Itunes werkt heel simpel hoor, wel even goed kijken hoe alles werkt, een iphone is geen ipod en de tabbladen kunnen verschillen van elkaar.
Maar als ik het vinkje bij videos laat staan dan vult ie juist weer de video's aan die ik handmatig heb verwijderd!
  #4  
Oud 14-02-09, 19:14
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Kijk, het zit zo:

Als jij aanvinkt dat het automatisch moet Synchroniseren gooit iTunes eerst alle Muziek/Video's eraf en zet dan het geselecteerde erop. Maar je kan ook handmatig erop/eraf doen, maar dan auto-synct iTunes weer niet.
  #5  
Oud 20-02-09, 12:25
HansWorst HansWorst is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 44
Standaard

Nog een synchronizatie vraagje;

Ik heb net mijn harde schijf geformateerd. Ik installeer iTunes. Knal al mijn muziek in de bibliotheek.

Op mijn iPhone staat al muziek. Nu wil ik er slechts 1 extra album bij zetten! Kan dit?? Zonder eerst uit te zoeken wat er al op mijn iPhone staat? Volgens mij niet he? Dan haalt ie alles eraf en zet er slechts dat nieuwe album bij..
  #6  
Oud 01-03-09, 23:07
joke_name joke_name is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

@Hans,

Wat je eigenlijk had moeten doen is je database bestand die itunes aanmaakt in de map muziek van vista of windows xp backuppen.

Op het moment dat je dat doet krijg je alles weer terug zoals het was en hoef je ook je iphone niet de configureren. Omdat alles nog in het oude database bestand staat opgeslagen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
moet ik toch even kwijt(windows 7) negro Chat en geruchten 23 10-07-09 01:38
Voicemailknop ''deactiveren'' HOE MOET DAT? orli Archief 1 17-08-08 11:06
melding dat ik me beltegoed moet opwaarderen en dat ik 1233 moet bellen djmur-c Unlock [archief] 2 01-05-08 13:49
achtergrond wijzigen hoe moet dat? Frank Nusteen Archief 3 22-03-08 17:05
Hoe moet dat allemaal..??? sjoran Archief 3 23-10-07 15:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.