//

Prive en zakelijk splitsen

Prive en zakelijk splitsen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb eindelijk Outlook Exchange op de Iphone kunnen zetten, nu is het probleem zo dat ik mijn privécontacten en afspraken kwijt ben. In mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-02-09, 04:25
Miszthi Miszthi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 22
Standaard Prive en zakelijk splitsen

Ik heb eindelijk Outlook Exchange op de Iphone kunnen zetten, nu is het probleem zo dat ik mijn privécontacten en afspraken kwijt ben.
In mijn contacten staan nu alleen maar zakelijke contacten en zakelijke afspraken.

Ik heb bij anderen gezien dat je dit kon splitsen naar privé en zakelijk, maar hoe doe ik dat?
Someone help me? Want ik ben nu al mijn privécontacten en afspraken kwijt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-09, 10:11
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Ik weet niet waar je de privé contacten en afspraken had staan maar als je exchange op je iphone hebt ingesteld worden alle contacten en afspraken van je exchange account gebruikt.
Door 2 contact en agenda folders aanmaak te maken in outlook kun je privé en zakelijke contacten/afspraken scheiden.
  #3  
Oud 14-02-09, 11:30
Miszthi Miszthi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 22
Standaard

Privé contacten en afspraken stonden gewoon op m´n Iphone. De standaard telefooncontacten en agenda. Hoe kan ik 2 folders aanmaken om mijn normale telefooncontacten en afspraken weer terug te kijken?
  #4  
Oud 15-02-09, 15:02
Miszthi Miszthi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 22
Standaard

Niemand die mij kan helpen????
  #5  
Oud 16-02-09, 18:46
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Om eerlijk te zijn weet ik niet precies wat er met de contacten en afspraken gebeuren op het moment dat je exchange als contact en aganda service instelt. Ik ga ervan uit dat ze worden verwijderd, en dat als je geen backup hebt gemaakt of op een andere manier hebt gesynchroniseerd niet meer terug kunt krijgt.

Om zeker te zijn zou ik dit moeten testen maar ik ben even niet in de gelegenheid dit te doen omdat ik in het buitenland zit. Misschien dat iemand anders uitsluitsel kan geven, anders kan ik het donderdag of vrijdag wel testen.
  #6  
Oud 25-02-09, 21:42
Miszthi Miszthi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 22
Standaard

@ Controlsje: Ben je inmiddels alweer terug?
Zou je mij nog met mijn contacten en agenda kunnen helpen?

Ik heb nog steeds mijn privécontacten en agenda niet op m'n Iphone staan (ze zijn verdwenen nadat ik de mail (Exchange) op m'n telefoon heb laten zetten). Graag zou ik ze weer terug willen krijgen.

Wie o wie kan mij hierbij helpen...
  #7  
Oud 26-02-09, 13:30
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Na reis en ziekte, ben ik weer terug.

Ik heb het getest en zoals ik al dacht worden al je contacten/afspraken verwijderd op het moment dat je gaat synchroniseren met Exchange. Dit is echter wel iets dat je zelf moet bevestigen (zie meegeleverd screenshot).

Ik ben bang dat je de prive gegevens kwijt bent, je zou ze alleen nog terug kunnen halen als je de contacten en afspraken ergens als backup hebt staan. Je zou ze dan op een of andere manier in Exchange moeten krijgen.

Het ligt er dus aan of, en zo ja, in welke vorm je nog een backup hebt.

photo.jpg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda's syncen (Exchange-zakelijk)(Outlook Prive) partysnipes Desktop-applicaties 7 02-05-10 20:50
Sync zakelijk en sync privé met 1 iPhone - mysterieuze vinkjes d-star iTunes 0 29-01-09 17:18
Windows: agenda synchroniseren prive en zakelijk sailing phone Desktop-applicaties 7 27-01-09 13:15
Prive of Zakelijk software in AppStore Pixxa Ontwikkelen voor iOS 14 28-10-08 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.