//

' Nummervolume bepalen' uitzetten

' Nummervolume bepalen' uitzetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een behoorlijk irritant 'probleem' met iTunes 8.1 op mijn MacBook. Steeds als ik iTunes aanzet, gaat hij 'nummervolume bepalen' en loopt dan al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-03-09, 21:44
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard ' Nummervolume bepalen' uitzetten

Ik heb een behoorlijk irritant 'probleem' met iTunes 8.1 op mijn MacBook. Steeds als ik iTunes aanzet, gaat hij 'nummervolume bepalen' en loopt dan al mijn tracks na. dit wil ik niet, want het vertraagt iTunes enorm!
op mijn iMac heb ik dit probleem niet.

Nu heb ik het hem al laten doorspitten (omdat ik nergens kon vinden of deze optie (als die er al is) uit te zetten is) maar nu gaat hij alle 600 nummers op mijn iPhone ook doorlopen...en dat gaat natuurlijk tergend traag en is totaal overbodig.

bij "Voorkeuren" -> "Afspelen" -> "Geluidscontrole" staat het vinkje uit, dus dat kan het niet zijn.

Wie kan mij vertellen waar ik deze optie kan uitschakelen? Misschien zit ik wel verkeerd te zoeken en moet ik niet bij iTunes kijken...

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Operator lock bepalen met sim kaartjes .. BigG Unlock 50 14-10-11 16:06
iPhone 4: Bepalen (Franse) provider simlock FreakyAb Unlock 26 01-02-11 13:27
iPhone 3GS: Oorsprong en provider bepalen?! ShortyEx Unlock 30 03-12-10 20:27
iPhone 4: Neverlock bepalen vuurvreter Unlock 3 20-11-10 20:54
NSString bepalen vanuit een andere view Jelle Ages Ontwikkelen voor iOS 11 24-10-09 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:54.