//

Foutmeldingen in iTunes, iPhone start niet op

Foutmeldingen in iTunes, iPhone start niet op discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond heb ik mij iphone uitgezet en toen ik 'm vanochtend weer aandeed deed het ten eerste verschrikkelijk lang voordat het ding aanging. Vervolgens kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-09, 21:13
Crusher1985 Crusher1985 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard Foutmeldingen in iTunes, iPhone start niet op

Gisteravond heb ik mij iphone uitgezet en toen ik 'm vanochtend weer aandeed deed het ten eerste verschrikkelijk lang voordat het ding aanging. Vervolgens kon ik alleen een noodoproep plaatsen en gaf het aan dat ik 'm op iTunes moet aansluiten om 'm te herstellen. Zojuist dus aangesloten, maar hij gaf eerst de foutmelding dat mijn iPhone is vergrendeld met een wachtwoord. Maar op mijn iphone kan ik geen wachtwoord invoeren, want zover komt ie niet.
Daarna restart de telefoon uit zichzelf en plots na 4 keer laadde hij mijn foto's en startte iTunes. Vervolgens met de melding dat mijn simkaart niet geplaatst zou zijn of dat er een simwachtwoord opzit. Dan maar t-mobile gebeld, maar die kunnen mij ook niet helpen.

Ik heb al tot twee keer aan toe een DFU geprobeerd, maar zonder succes. Heb ook al de simkaart erin en eruit gehaald, maar dat helpt ook niet. iTunes re-installen hielp ook niet.

Heeft iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes start niet op. dddaniel96 iTunes 11 20-05-11 02:50
Iphone 3GS start niet meer up na itunes fout Prom0 iTunes 2 16-05-11 18:37
Windows: itunes start niet karel1958 iTunes 6 20-04-10 19:57
iTunes icoontje iPhone start niet meer op Rob_Hoi iTunes 12 04-02-09 22:29
Windows: Itunes start niet op Tom11 iTunes 13 06-09-08 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.