//

Activeren met tijdelijk nummer of juist niet?

Activeren met tijdelijk nummer of juist niet? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik heb sinds een paar dagen een iPhone 3G met een tijdelijk telefoonnummer i.v.m. nummerbehoud. Ik had nog geen Apple-ID of zoiets en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-09, 00:05
Arnoldho Arnoldho is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard Activeren met tijdelijk nummer of juist niet?

Hallo mensen, ik heb sinds een paar dagen een iPhone 3G met een tijdelijk telefoonnummer i.v.m. nummerbehoud. Ik had nog geen Apple-ID of zoiets en nu vraag ik me af of het handig is om nu al te registreren/activeren of dat ik beter kan wachten tot m'n abonnement ingaat en ik m'n oude nummer terug heb op de iPhone (dat zou op 18 mei moeten gebeuren). Als ik nu al registreer, moet ik dat dan met m'n tijdelijke nummer doen of maakt dat allemaal niet uit? Deze vraag zal vast wel eerder ergens gesteld zijn, maar ik kon 'm niet vinden (en ik ben ook nog eens nieuw op dit forum).

Ik wil natuurlijk graag nieuwe dingetjes uitvogelieren en zo, vandaar mijn vraag. Graag advies! Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-09, 03:49
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnoldho Bekijk bericht
Hallo mensen, ik heb sinds een paar dagen een iPhone 3G met een tijdelijk telefoonnummer i.v.m. nummerbehoud. Ik had nog geen Apple-ID of zoiets en nu vraag ik me af of het handig is om nu al te registreren/activeren of dat ik beter kan wachten tot m'n abonnement ingaat en ik m'n oude nummer terug heb op de iPhone (dat zou op 18 mei moeten gebeuren). Als ik nu al registreer, moet ik dat dan met m'n tijdelijke nummer doen of maakt dat allemaal niet uit? Deze vraag zal vast wel eerder ergens gesteld zijn, maar ik kon 'm niet vinden (en ik ben ook nog eens nieuw op dit forum).

Ik wil natuurlijk graag nieuwe dingetjes uitvogelieren en zo, vandaar mijn vraag. Graag advies! Bij voorbaat dank.
Registreren is imei gebonden dus je kan hem aan iTunes hangen alleen zal je andere kosten maken met een tijdelijk nummer omdat je abbo nog niet volledig is geactiveerd( bel 1202 om dit te checken), en je Visual Voicemail zal niet werken!

Het is al lang geleden dat ik een Apple id heb aangemaakt, is het niet zo dat het nummer gebonden is???
Waar het Apple volgens mij om gaat is je email, rekening nummer, CC nummer en Prive gegeven volgens mij geen tel. nummer!
En wat dan nog je kan altijd naderhand je gegevens wijzigen

Succes

Laatst gewijzigd door Tijn1; 04-05-09 om 03:53.
  #3  
Oud 06-05-09, 03:03
Arnoldho Arnoldho is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Ok, heb me geregistreerd met m'n tijdelijke nummer en dat lijkt allemaal goed te werken. Thanx!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 niet juist martjee iPhone algemeen 3 24-09-10 13:03
Tijdelijk nummer, registreren mogelijk? Mikaa Odido (T-Mobile) 1 29-09-09 13:24
T-mobile tijdelijk nummer vragen solar Odido (T-Mobile) 1 17-08-09 21:54
Windows: Wachtwoord niet juist !? Silver iTunes 1 01-07-09 21:05
Tijdelijk nummer T-Mobile, Gratis uur bellen?? Franzzz Odido (T-Mobile) 14 05-08-08 14:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.