//

Status van de mail syncen

Status van de mail syncen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort ben ik mobile me aan het testen op mijn iphone 1G met firmware 2.2.1. Alle mail wordt vlotjes naar mijn iPhone gepushed, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-09, 01:30
silentkiller silentkiller is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 10
Standaard Status van de mail syncen

Hallo,
Sinds kort ben ik mobile me aan het testen op mijn iphone 1G met firmware 2.2.1. Alle mail wordt vlotjes naar mijn iPhone gepushed, alleen als ik in bv. outlook een mail markeer als gelezen dan wordt dit niet doorgegeven.
Dit blijkt normaal te zijn volgens dit artikel.
Dit artikel is ondertussen bijna een jaar oud maar veel is er niet verandert blijkbaar.
Weet iemand of dit opgelost is met de komst van de 3.0 firmware ? Na even te googlen vond ik het antwoord niet direct, het stond ook niet tussen de lijst van de "100" veranderingen.
Zoals het artikel aangeeft is het niet mogelijk vanwege de programmeer structuur van mobileme dus ik vermoed dat het niet zal gaan.
Kunnen mensen die de beta runnen dit misschien bevestigen ?
Alvast bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-09, 02:00
joeblack2k joeblack2k is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

Nog steeds het zelfde draai 3.0 GM en heb MobileMe

trouwens het werkt nooit met outlook omdat outlook je mail binnenhaalt (kopieert) en daarna het contact met de server verbreekt.. als je dan markeerd als ongelezen gaat hij dat niet doorgeven aan de server (POP3)

als je .Mac Mail gebruikt of online (MobileMe) dan gaat het wel werken omdat die 2 manieren direct van internet aflezen (imap) en de verbinding blijft houden terwijl je leest
  #3  
Oud 12-06-09, 10:24
silentkiller silentkiller is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 10
Standaard

Outlook werkt ook gewoon met imap voor mobile me hoor. Als ik een mailtje markeer als 'gelezen', komt dit in mijn mail app op mijn mac ook direct te staan als gelezen. (uiteraard, het is imap )
Reageren

Labels
mail status



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs syncen met Outlook (alleen mail!) iPatphone iTunes 0 30-12-10 09:55
Mail icons etc op status bar Ozjifu Archief 3 26-12-09 00:46
Exchange agenda's syncen, mail niet. kees1328 iTunes 0 28-08-08 16:48
kan mail niet syncen en openen op iphone truckdiver Unlock [archief] 13 02-03-08 22:50
SMS status, bericht van aflevering laminar Archief 1 26-12-07 03:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:47.