//

iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden)

iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik via iTunes wil updaten krijg ik een pop up met "de URL kan niet gevonden worden''. Deze melding krijg ik ook wanneer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-09, 14:07
Bunny Bunny is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 32
Standaard iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden)

Wanneer ik via iTunes wil updaten krijg ik een pop up met "de URL kan niet gevonden worden''. Deze melding krijg ik ook wanneer ik naar iTunes Help ga.

Als ik via de Apple site iTunes wil installeren gaat het op een gegeven moment ook fout, ik geloof dat hij op een gegeven moment zegt dat er geen toegang is tot de betreffende schijf. Daarna krijg ik ook geen optie om van schijf te wisselen en wordt de installatie gewoon gestopt.

iTunes staat bij mij op mijn externe harde schijf, die zat voorheen in een andere USB ingang. Hij is dus veranderd van F: naar H: en ik denk dat daar het probleem zit. iTunes wilt automatisch naar mijn oude schijf, F: dus (daar zit op het moment niks en daar is dus geen ruimte), terwijl hij naar H: moet. Ik krijg NERGENS een optie om zelf een schijf te kiezen.

Mijn externe harde schijf weer naar F: brengen is helaas ook geen optie (USB ingang werkt niet, staat verder los van dit probleem).

Dit probleem heb ik trouwens al sinds een paar updates, het ligt dus niet aan 8.2.....

Iemand een idee???

Ik wil namelijk OS 3.0 erop zetten!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-09, 19:21
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

iTunes (en aanverwanten als QuickTime) deïnstalleren en opnieuw installeren denk ik.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone wordt niet meer gevonden Thomas14 iTunes 5 08-09-10 14:43
Big Boss wordt niet gevonden mear1628 Jailbreak apps en thema's 6 22-06-10 18:38
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 14:34
Windows: Ipod wordt niet gevonden door iTunes basovich iTunes 0 15-04-09 00:24
Muziek: Muziek wordt niet meer gevonden bazman Muziek, foto & video 5 25-08-08 10:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.