//

onzichtbare app-updates

onzichtbare app-updates discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb twee iTunes accounts. Eentje heb ik ooit eens aangemaakt voor in de US-store (gebruik ik niet meer) en eentje voor de NL-store (deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-06-09, 21:23
Tiestoo Tiestoo is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard onzichtbare app-updates

Ik heb twee iTunes accounts. Eentje heb ik ooit eens aangemaakt voor in de US-store (gebruik ik niet meer) en eentje voor de NL-store (deze gebruik ik).

Het vervelende is dat ook voor mijn oude account steeds updates beschikbaar komen, ik vind dit heel irritant dat er een icoontje achter 'Programma's' blijft staan in iTunes.

Ik heb al gezocht of ik het oude account kan verwijderen, maar dit schijnt niet te kunnen (raar!). Ook de applicaties verwijderen heeft geen zin, als ik sync voegt hij ze weer toe (voor allebei de accounts)

Wie o wie heeft er een oplossing om die onzichtbare updates voorgoed uit te schakelen, zonder steeds te hoeven inloggen met mijn oude account?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store updates jozef01 iPhone Apps 9 08-02-13 13:12
Updates app store cas835 iPhone Apps 3 22-11-10 21:50
App Store Updates JohnnyGui iPhone Apps 7 19-04-09 15:50
App Updates verwijderen HPSterk iPhone Apps 4 07-08-08 01:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.