//

iTunes vraagt steeds om machtiging bij synchronisatie

iTunes vraagt steeds om machtiging bij synchronisatie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Machtigen Intrekken en daarna weer machtigen helpt bij mijn niet. Ook niet icm aan en afmelden van Itunes account. Edit: Bij mij helpt het om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 26-11-10, 19:52
Franknnn Franknnn is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Machtigen Intrekken en daarna weer machtigen helpt bij mijn niet. Ook niet icm aan en afmelden van Itunes account.

Edit: Bij mij helpt het om de app die voor de problemen zorgt te verwijderen. Bij mij is het er maar een, maar kan begrijpen dat het vervelend is als je er meer hebt die voor problemen zorgen...

Laatst gewijzigd door Franknnn; 26-11-10 om 19:55.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 01-08-12, 21:31
wahibke wahibke is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 5
Smile Oplossing

Kijk het is normaal, als je apps download met de Ipad zelf gaat hij het willen machtigen, anders zijn je apps weg, er zit een fout in Itunes die zou er in de nieuwe versie normaal uitgehaald moeten zijn.
  #43  
Oud 15-07-16, 16:08
henneke155 henneke155 is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard itunes vraagt bij syncen herhaal om machtiging

Vanmorgen hierover contact gehad met Apple service. De persoon noemde het de machtiging loop. dat is het inderdaad. Maar een adequate oplossing had hij niet. Moest een nieuwe bibliotheek maken. Die functie bestaat niet, of heb ik het mis? Zijn superior kon mij ook niet helpen en adviseerde me naar een Icenter te gaan met de hele reutemeteut. Ik denk dat er wel andere oplossing zijn. Moet ik nu alle apparaten van Apple terug naar fabriekinstellingen brengen? Dan heb ik dagwerk, maar als dat nodig is? Laat ik het eerst met de iphone proberen.
Reageren

Labels
account, applicaties, iphone, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding -39 bij synchronisatie met iTunes 9.2 Lispeltuut iTunes 3 21-06-10 17:33
steeds itunes error bij 9.2 joerieve iTunes 1 18-06-10 09:49
iPc applicatie vraagt steeds wachtwoord fgeer Archief 6 13-03-10 21:08
Iphone 3Gs vraagt steeds om herstellen gwilde iPhone algemeen 2 16-07-09 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.