//

iPhone synchroniseren

iPhone synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ongeveer 1 maand geleden had ik Windows opnieuw geïnstalleerd. Ik heb vele foto's en applicaties en mij leek het intelligent om de applicaties opnieuw te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-09, 10:47
dannydeman dannydeman is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 10
Question iPhone synchroniseren

Ongeveer 1 maand geleden had ik Windows opnieuw geïnstalleerd. Ik heb vele foto's en applicaties en mij leek het intelligent om de applicaties opnieuw te synchroniseren i.v.m backup/crash etc ..

Ik maakte eerste een back-up van het toestel (wat gigantisch lang duurde) en toen drukte ik op die helse knop. Ongeveer 90% van mijn applicaties werd zonder pardon verwijderd En in mijn achterhoofd was ik blij dat ik een backup had. Toen ik deze terugzette waren mijn applicaties nog steeds verdwenen

Heb dus alles opnieuw gedownload en nu is alles weer prima in orde!!

Nu met 3.0 zou ik graga wat foto's toevoegen. Ik heb van de foto's die nu op de IPhone staan geen back-up. Ik durf dus niet te synchroniseren met een nieuwe map foto's omdat ik bang ben dat ik dus alles oude foto's kwijtraak!

Is er een normale manier om dit via Itunes te doen? Ik wil gewoon foto's toevoegen. Ook wil ik graag mijn applicaties weer backuppen/synchroniseren als dat kan.

Ik weet niet welke oelewapper dat Itunes synchroniseren heeft verzonnen, maar die man is volgens mij niet helemaal helder in de bovenkamer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone synchroniseren Likeitsme iTunes 0 27-12-10 23:16
iphone synchroniseren Sweet Thunder iTunes 7 02-11-10 13:43
Windows: Iphone Synchroniseren Checkmate iTunes 0 20-07-10 22:33
Windows: iPhone Synchroniseren Tmzz iTunes 0 20-02-10 13:17
Synchroniseren is geen synchroniseren? Harley4 Archief 2 09-01-10 10:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.