//

2 iphone's met zelfde profiel /inhoud op 1 mac

2 iphone's met zelfde profiel /inhoud op 1 mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nu naast een iphone eerste versie USA met vodafone OS2,.2.1 ook in bezit van 3Gs met t-mobile . Wil de 3 Gs als standaard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-07-09, 14:11
hpsiegers hpsiegers is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard 2 iphone's met zelfde profiel /inhoud op 1 mac

Ben nu naast een iphone eerste versie USA met vodafone OS2,.2.1 ook in bezit van 3Gs met t-mobile .
Wil de 3 Gs als standaard gebruiken, en de oude als reserve houden (neem aan dat t-mobile kaart in deze oude iphone geruisloos kan?!). In Itunes aangegeven dat synchronisatie contacten etc. via mobile me verloopt. Kan ik nu de 3Gs telefoon dezelfde naam en op mijn mac aansluiten zodat alle door mij gekochte applicaties nu ook op de nieuwe Iphone komen ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 herstellen met zelfde firmware versie Gokkiee iPhone algemeen 14 28-12-10 09:00
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud 3gSpeed iTunes 2 20-12-10 17:59
profiel installeren: profiel heeft geen identificatie Koploper Wi-Fi 2 01-10-09 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:00.