//

werk agenda, contacten synchroniseren zonder Itunes

werk agenda, contacten synchroniseren zonder Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net mijn nieuwe Ipone 3gs. Maar wil heel graag mijn agenda en contacten synchroniseren met outlook op mijn werk. Mijn werkgever onderteund ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-09, 11:45
pikey_007 pikey_007 is offline
• iOS 3.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard werk agenda, contacten synchroniseren zonder Itunes

Hallo,

Ik heb net mijn nieuwe Ipone 3gs. Maar wil heel graag mijn agenda en contacten synchroniseren met outlook op mijn werk. Mijn werkgever onderteund alleen WM en activesync. Kan dus ook geen itunes installeren (allemaal beveiligd). Heb ook al googlesync geprobeerd maar lukt ook niet. Via server kan ook niet want voor push moet je een abonnement hebben.

Heb een HTC Tyn II van mijn werk die wel synchroniseerd. Misschien kan ik daar iets mee ? Bluetooth ?

Wie kan mij helpen ?

Gr Pikey_007
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-09, 12:39
coelho coelho is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Ik heb exact het zelfde issue. Had verwacht dat hier wel oplossingen voor waren, maar helaas nog niks gevonden.
  #3  
Oud 26-07-09, 21:24
sannie58 sannie58 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 14
Standaard

Ik zit ook met spanning te wachten, ik kan er ook geen itunes op installeren en wil alleen mijn agenda syncen maar heb er nog niets voor kunnen vinden....it's a shame !
  #4  
Oud 26-07-09, 21:41
coelho coelho is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Ik heb eea wel aan de gang gekregen via googlesync. Google account aangemaakt waarmee ik mijn werk-outlook kan syncen. Een google agenda toegevoegd, resultaat 2 agenda's (een "thuis" agenda en de google agenda, en dus alle afspraken dubbel). Toen thuis ook maar googlesync geinstalleerd, itunes synchronisatie met outlook disabled en mijn iPhone teruggezet naar fabrieksinstellingen (want het lijkt erop dat je niet een complete agenda kunt weggooien....). Nu lijkt het te werken en heb ik slechts 1 draaiende agenda.
  #5  
Oud 26-07-09, 22:26
sannie58 sannie58 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 14
Standaard

nou ik ga het hele verhaal hier even lezen maar volgens mij snap ik er geen hol van ,hahaa...
hier is de link Google Sync voor iPhone: concurrentie voor MobileMe? > Nieuws > iPhoneclub.nl misschein zitten er nog wat tips voor jou bij
  #6  
Oud 26-07-09, 23:23
sannie58 sannie58 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 14
Standaard

En hoe krijg ik de gegevens uit mijn outlook agenda op werk in die van google calendar, zonder iets te installeren op de pc van werk want dat is afgeschermd
  #7  
Oud 26-07-09, 23:28
coelho coelho is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sannie58 Bekijk bericht
En hoe krijg ik de gegevens uit mijn outlook agenda op werk in die van google calendar, zonder iets te installeren op de pc van werk want dat is afgeschermd
Sorry dat mijn bericht misschien niet helemaal duidelijk was. iTunes en Exchange waren op mijn werk afgeschermd, maar dat googlesync kon ik wel installeren.
  #8  
Oud 28-07-09, 18:38
edkoelpu edkoelpu is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Maassluis
Berichten: 1
Standaard MobileMe en Iphone

Ik heb een dubbele agenda op mijn iPhone. Eentje die heet 'Op mijn iPhone' en de andere is van 'MobileMe'. Waarschijnlijk is dit gekomen omdat ik en via MobileMe en via iTunes heb gesynchroniseerd. Echter krijg ik die van mijn iPhone er niet meer af. Is er iemand die weet hoe ik dit probleem moet oplossen?
  #9  
Oud 28-07-09, 21:56
BoesBoesX BoesBoesX is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Helmond
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pikey_007 Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb net mijn nieuwe Ipone 3gs. Maar wil heel graag mijn agenda en contacten synchroniseren met outlook op mijn werk. Mijn werkgever onderteund alleen WM en activesync. Kan dus ook geen itunes installeren (allemaal beveiligd). Heb ook al googlesync geprobeerd maar lukt ook niet. Via server kan ook niet want voor push moet je een abonnement hebben.

Heb een HTC Tyn II van mijn werk die wel synchroniseerd. Misschien kan ik daar iets mee ? Bluetooth ?

Wie kan mij helpen ?

Gr Pikey_007
Werken die WM telefoons bij je werkgever ook mobiel (zonder activesync USB kabel) met push mail? Als dat zo is dan werkt je iphone ook. Wij hebben op het werk Exchange 2007 en hebben daar de activesync voor WM aan staan. Je geeft dan het webadres van de Outlook Web Access op (zonder de /owa) bij de instellingen. Daarna je naam en wachtwoord (domein niet vergeten) en het werkt. Een collega van me heeft een Iphone 3G 3.0 en dat werkte meteen zonder problemen.

Gr. Patrick
  #10  
Oud 29-07-09, 00:09
pikey_007 pikey_007 is offline
• iOS 3.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoesBoesX Bekijk bericht
Werken die WM telefoons bij je werkgever ook mobiel (zonder activesync USB kabel) met push mail? Als dat zo is dan werkt je iphone ook. Wij hebben op het werk Exchange 2007 en hebben daar de activesync voor WM aan staan. Je geeft dan het webadres van de Outlook Web Access op (zonder de /owa) bij de instellingen. Daarna je naam en wachtwoord (domein niet vergeten) en het werkt. Een collega van me heeft een Iphone 3G 3.0 en dat werkte meteen zonder problemen.

Gr. Patrick
Hoi Patrick,

Bedankt voor je reactie. Ik heb helaas geen push mail op mijn werk. Het kan wel maar dat kost extra en dat wil mijn baas niet betalen. Helaas ......

Gr Pikey_007
  #11  
Oud 30-07-09, 22:52
userone userone is offline
• iOS 8.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 23
Standaard

Een alternatieve oplossing die ik wel eens heb gebruikt: maak op je werk in Outlook een backup van je agenda en sla die op als .pst bestand. Mail die naar je privemail (of zet 'm op stick) en importeer in je eigen Outlook thuis. Voila, al je items erbij. Werkt uiteraard twee kanten op.

Het is gedoe, maar het werkt als een speer. Ik deed het een tijd iedere vrijdag.

Hoop dat je er iets aan hebt.
  #12  
Oud 31-07-09, 10:35
yellowsnow yellowsnow is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pikey_007 Bekijk bericht
Hoi Patrick,

Bedankt voor je reactie. Ik heb helaas geen push mail op mijn werk. Het kan wel maar dat kost extra en dat wil mijn baas niet betalen. Helaas ......

Gr Pikey_007
Pikey_007,

Jullie draaien wel Exchange op het werk? Zoja, dan is het alleen een kwestie van de goede configuratie. Zoals BoesBoesX al zei; heb je OWA, dan werkt ActiveSync over-the-air ook. Dit is een standaard feature in Exchange. Daar zijn geen verdere kosten aan verbonden, behalve de tijd die het kost om te configureren.
Dan moet de baas het natuurlijk nog wel willen!

Overigens is het makkelijker en veiliger als je hiervoor een SSL certificaat voor aanschaft. Deze heb je al vanaf € 118,- per 3 jaar.

Wat kan de baas er op tegen hebben dat je met je eigen telefoon in je eigen tijd met het werk bezig bent?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer Kenzo2010 iTunes 0 12-11-10 15:07
Windows: Itunes sync fout agenda en contacten mauricenl iTunes 0 06-07-10 17:16
windows 7 mail, contacten en agenda synchroniseren groothr iTunes 1 26-02-10 12:40
iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk? BfromB iTunes 8 26-07-09 11:21
Sim wisselen zonder contacten/agenda te wissen Frido Odido (T-Mobile) 3 10-06-09 16:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:02.