//

Op iPhone gedownload, niet in iTunes?

Op iPhone gedownload, niet in iTunes? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan er maar niet aan wennen, aan dat iTunes. Ik vind het zo onoverzichtelijk! Nu heb ik weer een probleem. Ik download altijd mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-09, 21:49
joice joice is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Unhappy Op iPhone gedownload, niet in iTunes?

Ik kan er maar niet aan wennen, aan dat iTunes. Ik vind het zo onoverzichtelijk! Nu heb ik weer een probleem. Ik download altijd mijn apps via de iPhone in de AppStore. Als ik nu synchroniseer met iTunes, dan zet hij niet mijn nieuw gekochte apps van de iPhone over naar iTunes. Hoe krijg ik dat dan voor elkaar, dat hij dus in iTunes exact dezelfde apps laat zien als ik op mijn iPhone al heb gedownload?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-09, 22:22
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ja ik had laatst ook zoiets. had een app op me iphone gedownload. normaal vraagt itunes dan met syncen " er zijn apps op de iphone aangetroffen die niet in itunes staan, wilt u deze apps overzetten naar itunes"...krijg ik nu dus niet..Hij haalt m gewoon van me iphone af.. komt dit misschien door 3.0???
  #3  
Oud 23-07-09, 23:17
joice joice is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Dat zou ik ook wel willen weten, want dat lijkt me wel een hele logische opmerking van iTunes! Dan weet ik tenminste dat hij die nieuwe apps heeft aangetroffen. Maar nu haalt hij ze dus ook niet standaard van mijn telefoon af.
  #4  
Oud 19-08-09, 19:55
nick3g nick3g is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

iemand al een oplossing heb namelijk het zelfde.......
  #5  
Oud 19-08-09, 20:11
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Als je iTunes open hebt staan en je iPhone is zichtbaar in iTunes, ga dan bovenaan naar "Bestand" en dan zal je meer naar onderen toe "Aankopen overzetten van iPhone van ...". Dit zou moeten lukken.
  #6  
Oud 21-08-09, 09:55
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

... of klik rechts op je iPhone en kies de genoemde optie in het pulldownmenu.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 08-09-09, 19:17
mausje68 mausje68 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Dommelen
Berichten: 23
Standaard

Ik heb dezelfde vraag over apps overzetten naar iTunes. Als ik via iTunes mijn aankopen wil overzetten, laat iTunes bovenin zien dat er gekopieerd wordt, maar kan dan nergens iets terug vinden in iTunes.
  #8  
Oud 08-09-09, 20:15
Phoef Phoef is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 85
Standaard

miss werkt dit: Download ze alsnog met Itunes, Syncen, dan denkt je iphone toch, Heeej, twee met de zelfde naam, dus, updaten ?, dan kan je ze verwijderen op itunes, en dan weer syncen? en dan verwijderd die ze ook op de iphone?

worth a shot.
  #9  
Oud 23-09-09, 15:37
captain chaos captain chaos is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mausje68 Bekijk bericht
Ik heb dezelfde vraag over apps overzetten naar iTunes. Als ik via iTunes mijn aankopen wil overzetten, laat iTunes bovenin zien dat er gekopieerd wordt, maar kan dan nergens iets terug vinden in iTunes.
Aankopen overzetten werkt iets anders dan je aangeeft. Als je op 1 pc een hele tijd applicaties hebt gedownload en op je iphone hebt geplaatst en je wil dan op een ander werkstation met dezelfde zaken kunnen werken dan gebruik je deze functie.

Aankopen overzetten start je na het synchroniseren van je iphone op het nieuwe werkstation. De pc / mac gaat dan alle applicaties die op de iphone staan ook downloaden op de pc, zodat ze ook daar beschikbaar zijn. Je kunt daarna eventueel de machtiging van itunes op de oude pc intrekken.

Dit om te voorkomen dat je over het maximum aantal van 5 plekken heengaat waar je dezelfde itunes account kunt gebruiken
Reageren

Labels
appstore, iphone, itunes, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail op iPhone niet altijd gedownload kikilech iPhone algemeen 6 03-10-11 17:27
Op andere itunes apps gedownload, kan niet toegevoegen?!! Ilsss iTunes 6 04-09-10 09:45
Apps gedownload en komen niet op de iphone te staan sandra1969 iPhone Apps 11 08-03-10 00:02
Windows: Podcasts via iTunes gedownload hebben geen index Sleurhutje iTunes 0 23-12-09 13:21
Windows: Aankopen via itunes op iphone blijven staan na gedownload te hebben met pc derks iTunes 0 15-04-09 18:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:12.