//

herstellen vanaf reservekopie duurt al 10 uur?

herstellen vanaf reservekopie duurt al 10 uur? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb na eindeloos klooien eindelijk OS 3.0 erop gezet en ben nu reeds 10 uur bezig met het herstellen vanaf een reservekopie. Heb rechtermuisklik op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-09, 13:59
insynergy insynergy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Exclamation herstellen vanaf reservekopie duurt al 10 uur?

Heb na eindeloos klooien eindelijk OS 3.0 erop gezet en ben nu reeds 10 uur bezig met het herstellen vanaf een reservekopie. Heb rechtermuisklik op iphone gedaan in Itunes (de laatste versie) en gekozen voor herstellen vanaf reservekopie. Firmware wordt dus niet hersteld (anders heb ik OS 2.1 er weer op). Er staat wel zo'n 14G aan data op. Muziek, apps etc maar is ondertussen al dik 10 uur bezig en de indicator blijf op c.a. 90 % hangen. Op mijn Iphone staat nog steeds de melding "bezig met terugzetten". Is dit normaal dat dit zo afschuwelijk lang duurt?

Belachelijk dat dit niet wordt opgelost. Ik loop tegen iedereen te zeggen dat er geen betere phone is dan deze maar Jeezzz!! Wat een geklooi!!!

Doe ik iets verkeerd of is dit normaal? Enige rede dat ik niet gewoon sync is dat ik ook mn emial (settings), contacts en sms terug wil.

Graag reacties!

Groeten Bastiaan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-09, 14:08
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Is NIET normaal bij mij doet die een kwartier over 6 gigabyte. Probeer eens een andere USB aansluiting aan de achterkant van je computer(die direct verbonden staat).
  #3  
Oud 25-07-09, 14:41
insynergy insynergy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Thanks Peter,

Heb de stekker eruit getrokkken en wat blijkt? Krijg ik de melding dat het terugzetten is voltooid, ....nou NOT dus he, ....10 uur bezig en het enige wat ie heeft terug gezet (wel het belangrijkste) email settings, sms en mijn contacts... ben nu alsnog aan het syncen en dat gaat een stuk sneller zoals ik zie.

Thanks voor je reactie!
  #4  
Oud 11-09-09, 10:11
hans2701 hans2701 is offline
• iOS 3.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 5
Standaard reservekopie maken bij update naar 3.1

weet iemand hoe lang dit normaal zou moeten duren. Bij mij is dit al vanaf 11.00 uur bezig en het is inmiddels 10 uur in de ochtend. bij de update van 3.0 naar 3.01 duurde dit niet zo lang. mijn 3g is nog steeds net zo vol als hiervoor.
Reageren

Labels
herstellen, langzaam, reservekopie, update naar 3.1



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: 3G updaten 4.2.1, reservekopie duurt reeds 5 uren lowfly iTunes 7 03-02-11 20:23
Reservekopie duurt erg lang ruwepit iPad algemeen 11 12-08-10 09:32
Reservekopie maken duurt eeeeeuwen! davidrotterdam iPhone algemeen 8 23-06-10 16:48
Iphone herstellen, duurt nu al meer dan 12 uur Ancotje Archief 2 15-01-10 09:52
Reservekopie (en hem restoren) duurt uren Colburners iPhone algemeen 0 15-05-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.