//

iTunes 8.2.1.6 wordt niet geinstalleerd door fouten in installatieprogramma

iTunes 8.2.1.6 wordt niet geinstalleerd door fouten in installatieprogramma discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een iPod Nano gekocht en wilde de nieuwe versie van iTunes downloaden en installeren. Alles ok, bestand installeren maar dan komt de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-08-09, 20:19
robbertvanloondb robbertvanloondb is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Unhappy iTunes 8.2.1.6 wordt niet geinstalleerd door fouten in installatieprogramma

Ik heb net een iPod Nano gekocht en wilde de nieuwe versie van iTunes downloaden en installeren. Alles ok, bestand installeren maar dan komt de melding dat de installatie voltooid is maar ook de volgende melding:

'Het installatieprogramma heeft fouten aangetroffen voordat iTunes kon worden geconfigureerd'.

Niets geinstalleerd, hoe vaak ik het ook probeer. Ik heb al op buitenlandse- en Nederlandse forums gezocht maar kon niet vinden wat hielp. Ik weet dat er een speciale doorverwijzing is voor iTunes-problemen maar daar vind ik mijn probleem ook niet tussen.

Wie o wie weet waar dit aan kan liggen? Hiervoor heb ik nog geen iTunes op de computer gehad. Wel heb ik geprobeerd om via een oude versie de update te installeren. Tevergeefs. Alles proberen te verwijderen met windows clean up utility en handmatig maar denk niet dat dat allemaal is gelukt aangezien Vista begon te zeuren over 'administrator' bevoegdheden etc...

Wie iets weet, ik hoor het heel graag.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-10, 09:17
krdeback krdeback is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

ik zit met hetzelfde probleem, heb je hiervoor reeds een oplossing gevonden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 13:34
iPhone wordt niet herkend door iTunes Ytz iTunes 16 04-08-09 06:58
iphone wordt niet herkent door Itunes..HELP?! vy_k Archief 0 11-04-08 16:48
Mac OS X: iphone wordt niet herkend door itunes cmvangestel iTunes 1 14-02-08 10:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.