//

TomTom op een andere iphone syncen zonder dat gegevens verloren gaan...

TomTom op een andere iphone syncen zonder dat gegevens verloren gaan... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag TomTom op iPhone van een kennins installeren maar wil niet dat al zijn gegevens verloren gaan. Hoe kan ik zoiets voorkomen? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-09, 12:29
zuhoor zuhoor is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 39
Question TomTom op een andere iphone syncen zonder dat gegevens verloren gaan...

Hallo,

Ik wil graag TomTom op iPhone van een kennins installeren maar wil niet dat al zijn gegevens verloren gaan. Hoe kan ik zoiets voorkomen?

Of is er een andere manier via Jailbreak bijv. om zoiets mogelijk te maken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-09, 12:33
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Je kan het programma mailen naar hem en zo kan hij het op zijn iPhone zetten ( via zijn computer)
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 31-08-09, 12:50
zuhoor zuhoor is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
Je kan het programma mailen naar hem en zo kan hij het op zijn iPhone zetten ( via zijn computer)
Hij heeft geen pc op dit moment :s en er zijn nog paar andere mensen die ook graag tomtom willen hebben

en een bestand van 1.6 gb mailen :S dat is wel behoorlijk groot daarvoor!
  #4  
Oud 31-08-09, 12:58
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zuhoor Bekijk bericht
Hij heeft geen pc op dit moment :s en er zijn nog paar andere mensen die ook graag tomtom willen hebben

en een bestand van 1.6 gb mailen :S dat is wel behoorlijk groot daarvoor!
Ben wel benieuwd hoe je dit gedacht had.. TomTom is met een iTunes-account gekocht, dus de andere iPhone-gebruikers moeten dan ook dat iTunes-account gebruiken willen ze TomTom willen gebruiken.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #5  
Oud 31-08-09, 14:11
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Thumbs down Gewoon betalen voor wat je gebruikt

Chapeau man. Een Nederlands bedrijf dat het al niet makkelijk heeft maakt een mooi product en we gaan lekker ons best doen er vooral niet voor te hoeven betalen.

Waarom dokt die "kennis" van jou niet gewoon voor z'n spullen? Blijkbaar kan die zich wel een auto en een iPhone veroorloven...

En nee, dat je dit wellicht technisch werkend kunt krijgen wil niet zeggen dat het licentietechnisch ook mag.
  #6  
Oud 31-08-09, 14:15
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larss Bekijk bericht
Chapeau man. Een Nederlands bedrijf dat het al niet makkelijk heeft maakt een mooi product en we gaan lekker ons best doen er vooral niet voor te hoeven betalen.

Waarom dokt die "kennis" van jou niet gewoon voor z'n spullen? Blijkbaar kan die zich wel een auto en een iPhone veroorloven...

En nee, dat je dit wellicht technisch werkend kunt krijgen wil niet zeggen dat het licentietechnisch ook mag.

Je kan mits iTunes-store/account 5 toestellen ( pc) machtigen...
  #7  
Oud 31-08-09, 14:17
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Uh-huh.
Citaat:
Reikwijdte van de licentie: Deze licentie welke aan u door Applicatieleverancier wordt verleend voor de Gelicentieerde Applicatie, is beperkt tot een niet-overdraagbare licentie voor gebruik van de Gelicentieerde Applicatie op een iPhone of iPod touch die in uw bezit of beheer is en zoals is toegestaan krachtens de Gebruiksregels die beschreven zijn in Artikel 9.b. van de voorwaarden die van toepassing zijn op de App Store (de “Gebruiksregels”). Deze licentie geeft u geen toestemming voor gebruik van de Gelicentieerde Applicatie op een iPod touch of iPhone die niet in uw bezit of beheer is,
VOORWAARDEN

Het besef dat software gewoon een product is waar goeie mensen voor betaald moeten worden is echt volstrekt verdwenen hier in dit land. Om goed triest van te worden.
  #8  
Oud 31-08-09, 14:38
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

het woordje "Beheer" doet veel in deze zin... lees het zoals je wil.
Ze doen hier zelfs aan Jailbreak als je dan wil vitten... is Apple dan ook geen bedrijf dat geld wil net zoals TT...? Is iedereen niet gelijk?
Als super Apple freak zie ik ook dat wij benadeeld worden. Geheime contracten teken met zwijgplicht en alle andere zaken. Is dat dan zo netjes? TT is niet echt een klein bedrijf te noemen. Ik spreek me niet uit over deze dingen maar de poster wilde een antwoord voor zijn vraag. Dus graag een on topic bericht.
  #9  
Oud 31-08-09, 16:58
zuhoor zuhoor is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 39
Standaard

Lars,

Mijn vraag was geen uitleg over licentie en wat ik wel en niet kan betalen!
Ongetwijfeld zijn er ook zaken waar jij de licentie overeenkomsten niet naleeft.

en indd jouw bericht is offtopic!
  #10  
Oud 31-08-09, 17:15
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Modbreak:
Iedereen heeft zijn zegje gedaan, gaan we nu weer on-topic?

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gaan je aangekochte apps verloren als je een nieuwe iPhone koopt? Striki1990 iPhone Apps 3 02-10-10 18:34
Mac OS X: Iphone syncen met nieuwe itunes zonder gegevens kwijt raken knijn iTunes 0 08-09-10 19:10
Apps van Ipod Touch naar Iphone verplaasten zonder dat opgeslagen gegevens verdwijnt cpc9280 Archief 3 04-03-10 11:41
Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos? YvonneP iTunes 0 24-08-09 12:53
Syncen zonder dat iPhone op syncstand springt. fedorr iTunes 1 21-01-08 13:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:30.