//

Fotos naar mijn PC

Fotos naar mijn PC discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik de fotos van mijn Iphone op de harde schijf zetten om daarna een harde reset te doen van de iphone. Wil een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-09, 16:13
kingkitesurf kingkitesurf is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 10
Standaard Fotos naar mijn PC

Hoe kan ik de fotos van mijn Iphone op de harde schijf zetten om daarna een harde reset te doen van de iphone. Wil een schone start maken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-09, 13:08
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Als je je iphone aansluit op je pc, en er staat foto's op je iphone, ziet windows je iphone als een camera en kun je je foto's zo kopieren naar je pc
  #3  
Oud 12-09-09, 18:51
barron barron is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard handen in het haar.

dames en heren,

Ik heb een iphone 3.1 8GB, Ik heb het hele forum afgezocht en een hoop oplossingen voor mijn probleem gevonden maar ik kom er nog steeds niet uit.
Ik heb films gemaakt met mijn fotocamera en die op mijn pc gezet. De films zijn 190mb groot en de videocompressie islead mjpeg (zegt mij niets).Ik kan ze niet slepen knippen of wat dan ook. Wie kan mij daarbij helpen.
Als het even kan zou ik je dan ook graag op willen bellen zodat het telefonisch gedaan kan worden want kom er zo echt niet uit.

PLease en alvast bedankt.

Lars 0614992443
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie maakt mijn dag goed, Help? Hoe verwijder ik fotos uit mn iphone? monikaatje7 iPhone algemeen 3 15-03-11 20:36
iTunes wist mijn fotos borgqueenx iTunes 0 31-08-10 23:50
Windows: Hoe zet ik fotos op mijn Iphone4 met itunes 9.2? Nnijd iTunes 6 23-08-10 13:15
fotos importeren naar windows 7 frans van enckevort iTunes 0 20-05-10 10:32
(HELP) mijn iphone doet raar..(met fotos) freemanfunky Unlock [archief] 3 02-05-08 17:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:37.