//

Verzamel CD's puinhoop na upgrade 3.1

Verzamel CD's puinhoop na upgrade 3.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Eigenaardig probleem, sinds ik een upgrade naar 3.1 doorgevoerd heb is mijn iPhone een puinhoop , niet mijn hele iPhone maar wel het iPod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-09, 18:08
Renswoude Renswoude is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Question Verzamel CD's puinhoop na upgrade 3.1

Hoi,
Eigenaardig probleem, sinds ik een upgrade naar 3.1 doorgevoerd heb is mijn iPhone een puinhoop, niet mijn hele iPhone maar wel het iPod gedeelte.
Bij verzamel CD's staat elke artiest nu apart in de iPod, (dus als ik en "album" zoek dan krijg ik bijvoorbeeld 40 versies van de top 40, eentje zou genoeg zijn) als ik op een willekeurig nummer klik dan krijg ik wel de hele CD. Op zich niet zo'n probleem behalve dan dat je je helemaal een slag in de rondte scrollt als je op zoek bent naar iets. Waarom, waarom treedt dit op na een upgrade? En belangrijker nog, hoe krijg ik het weer ongedaan.
HELP?
Misschien is het wel een instelling en loop ik te prutsen, in dat geval wil ik ook graag een duwtje in de juiste richting.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
album artiest, instellingen, upgrade 3.1



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verzamel topic: Online multiplayer games Wishhhh iPhone Games 3 08-05-11 16:36
Synchronisatie puinhoop sinds 4.0.1 software op iPhone horsepower85 iTunes 9 25-08-10 23:53
T-Mobile Leiden shop nog steeds een puinhoop ! absrnd Chat en geruchten 6 16-07-08 00:07
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12-05-08 23:59
upgrade sodo Unlock [archief] 7 09-02-08 11:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.