//

Suynchroniseren agenda gebeurt niet

Suynchroniseren agenda gebeurt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) na een update van mijn Iphone 3GS 32Gb werkt het synchroniseren van de agenda niet meer. De oude data blijven gewoon staan. Ik heb hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-09, 22:32
mpeters74
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Suynchroniseren agenda gebeurt niet

na een update van mijn Iphone 3GS 32Gb werkt het synchroniseren van de agenda niet meer. De oude data blijven gewoon staan.
Ik heb hem al eens gereset.
Ik heb al gekeken of de extensie in Outlook correct is.
Ik maak geen gebruik van mobile me
Via Itunes>bewerken>voorkeuren>apparaten heb ik de synchronisatiegeschiedenis ook al opnieuw ingesteld.

Geen van deze opties heeft mij verder geholpen.Zijn er meer mensen met dit probleem en nog belangrijker: weet iemand een oplossing.....
Ik heb ook al twee keer volledige reset gedaan via de Iphone. Als ik de agenda op de Iphone controleer dan is hij leeg.Als ik dan weer update dan pakt hij de oude agenda gegevens weer. geen idee waar hij die weg haalt.
Ik synchroniseer mijn outlook ook met een HTCS-700.Dit geeft geen problemen.Wijzigingen worden in die gsm wel doorgevoerd.

Laatst gewijzigd door mpeters74; 20-09-09 om 23:18.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-09, 18:27
monique40 monique40 is offline
• iOS 1.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Met het gratis programmatje ITwin 1.5 zte je al je gegevens zo op je pc. heeft dezelfde layout als je Iphone. Al mijn gegevens staan op de pc. Je kan importeren en exporteren. Als je iets kwijt bent zet ja alles er zo weer terug op. Ik ben er blij mee. Het is zo makkelijk!!!
Succes! Monique
  #3  
Oud 22-09-09, 02:52
mpeters74
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bedankt voor je tip. Heb dit gedaan maar ook in dat programma pakt hij alleen de (verkeerde) gegevens van de Iphone. Van outlook kan ik niet importeren. Lost het probleem dus niet op. Snap het echt niet wat er nu ineens verkeerd is gegaan op mijn Iphone...
  #4  
Oud 23-09-09, 21:54
mpeters74
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard anvulling

Als aanvulling het volgende:
-Heb alle onderdelen van Itunes verwijderd van mijn computer.
- Ik heb de Iphone helemaal laten herstellen met alles wissen.
-Hierna alles weer installeren

Resultaat:
Alles staat weer op zijn plekje en werkt....met uitzondering van de agenda. Die blijft nu leeg. Op de een of andere manier maakt hij dus geen verbinding meer met mijn outlook agenda.
Reageren

Labels
agenda, outlook, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sim-kaart verwijderen, wat gebeurt er met alles? Rickiuz iPhone algemeen 3 19-01-11 18:25
Wat gebeurt er bij updaten? rbn-93 Jailbreak 2 18-10-10 19:13
Wat gebeurt er met apps als ik een nieuwe iPhone koop? HaKeeM Archief 1 14-12-09 22:36
Mn tweede iPhone3G: wat gebeurt er met de bestaande applicaties? praeses iTunes 2 13-11-08 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.