//

iPhone vast in Recovery Mode en niet herkend door PC, iTunes en iBrickr

iPhone vast in Recovery Mode en niet herkend door PC, iTunes en iBrickr discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn iPhone zit vast in de Recovery Mode (schermpje met iTunes CD en stekkertje). Hij is hier waarschijnlijk in terechtgekomen omdat ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-09, 10:40
JKamermans JKamermans is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard iPhone vast in Recovery Mode en niet herkend door PC, iTunes en iBrickr

Hallo allemaal,

Mijn iPhone zit vast in de Recovery Mode (schermpje met iTunes CD en stekkertje). Hij is hier waarschijnlijk in terechtgekomen omdat ik hem tijdens het draaien van een update heb losgekoppeld (domdomdom).
Nu geeft ie alleen dat schermpje. iTunes ziet hem niet (3 versies geprobeerd 9.zoveel, 8.2.1.6 en 7.5), iBrickr ook niet en ook de PC geeft hem niet als externe schijf weer. I.p.v. de tweetonige ding-dong bij aansluiten, klinken 3 korte tonen (ding-ding-ding). Aansluiten met home-toets ingedrukt werkt ook niet. Met Home-toets en aan-uit-toets samen gaat ie wel uit en ook wel weer aan als je hem aansluit op USB-poort, maar dan komt ie meteen weer in Recovery Mode.
Ook alle 4 de USB-poorten al geprobeerd. Allemaal zelfde probleem.
HELP!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-09, 10:42
Shake3000 Shake3000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 78
Standaard

probeer DFU mode

https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html
  #3  
Oud 27-09-09, 13:18
JKamermans JKamermans is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Is DFU mode is gelukt en inderdaad herkent iTunes de iPhone (in erstelmodus) dan wel weer. Wil hem gaan herstellen en gaat daar allerlei dingen voor uitpakken en de iPhone dan op herstel voorbereiden. Vervolgens maakt de PC opnieuw verbinding met de iPhone en dan volgt de Found New HArdware wizard. Automatisch installeren werkt niet en handmatig vanaf locatie D:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers werkt ook niet. Vervolgens error 1601 in iTunes, wat volgens mij een usb-foutmelding is.

Heb al een keer alle Applesoftware verwijderd en iTunes opnieuw geinstalleerd (-stond als oplossing op Apple site voor problemen met de usb-) maar dat heeft niets uitgemaakt.

Wat nu?
  #4  
Oud 27-09-09, 13:28
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Had je ook Apple Mobile Device Support er afgehaald? Lijkt inderdaad driver probleem of iets dergelijks, probeer anders even andere PC en wacht met herstellen totdat de drivers door Windows zijn geinstalleerd.
  #5  
Oud 27-09-09, 15:09
JKamermans JKamermans is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Ja, dat had ik ook gedaan. Heb nu nogmaals alles wat ook maar iets met Apple van doen heeft verwijderd en iTunes opnieuw geinstalleerd. Hopelijk dat dat gaat werken.

Ondertussen op een andere PC nu ook nieuwe versie van iTunes gezet (oude versie was nog van voor de iPhone-tijd...) en daar iPhone op aangesloten in DFU-mode. Dat werkt. iPhone is inmiddels terug naar fabrieksinstellingen en werkt dus weer.

Nu hopen dat het via bewaarde iTunes instellingen weer gaat lukken alles terug op m'n iPhone te krijgen.

Maar hij werkt weer en dat is het belangrijkste.
Bedankt voor alle hulp enzo!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs vast in recovery mode Almo iPhone algemeen 16 10-03-10 13:16
iPhone: Iphone zit vast in recovery mode!! please help! wolveone Jailbreak 0 29-08-09 19:07
Iphone vast in recovery mode GuidoBogers Archief 5 30-01-09 14:08
Windows: Na Herstellen blijft de Iphone in Restore Mode en Itunes herkend hem niet Conker iTunes 1 12-10-08 06:27
iPhone vast in recovery-mode mdstoll Unlock [archief] 4 18-06-08 01:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.