//

foto's syncen, een ramp!

foto's syncen, een ramp! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer foto's te syncen via itunes. Ik heb op de pc een map aangemaakt, welke heet (hoe origineel) FOTO'S. Daarin staan weer submappen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-09, 00:52
RUtalking2me RUtalking2me is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 22
Angry foto's syncen, een ramp!

Ik probeer foto's te syncen via itunes.
Ik heb op de pc een map aangemaakt, welke heet (hoe origineel) FOTO'S.
Daarin staan weer submappen met daarin de foto's om alles zo goed mogelijk te ordenen. Ik de boel syncen, krijg vervolgens een melding dat verschillende foto's niet gekopiëerd zijn, omdat ze niet kunnen weergegeven worden op m'n iphone (waarom?).
Nergens in itunes kan je de foto's zien die erin staan, maar wel de andere dingen zoals muziek (waarom?).
Ik op m'n iphone naar 'foto's' en zie daar verschillende mapjes staan met daarin foto's. Probleem is dat elke foto een soort negatief is geworden met gekleurde balken er doorheen. Wat doet itunes in godsnaam met m'n foto's? Op de pc zien ze er nog normaal uit...

En hoe krijg ik gemaakte foto's met de iphone gekopiëerd op m'n pc?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-09, 21:25
hotchpotch hotchpotch is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: As
Berichten: 6
Standaard

Ik heb hetzelfde voor ... alle JPG's worden gesynct maar het is een warboel van kleuren en balken(als puzelstukken zouden ze perfect zijn
  #3  
Oud 28-09-09, 21:50
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RUtalking2me Bekijk bericht
Ik probeer foto's te syncen via itunes.
Ik heb op de pc een map aangemaakt, welke heet (hoe origineel) FOTO'S.
Daarin staan weer submappen met daarin de foto's om alles zo goed mogelijk te ordenen. Ik de boel syncen, krijg vervolgens een melding dat verschillende foto's niet gekopiëerd zijn, omdat ze niet kunnen weergegeven worden op m'n iphone (waarom?).
Nergens in itunes kan je de foto's zien die erin staan, maar wel de andere dingen zoals muziek (waarom?).
Ik op m'n iphone naar 'foto's' en zie daar verschillende mapjes staan met daarin foto's. Probleem is dat elke foto een soort negatief is geworden met gekleurde balken er doorheen. Wat doet itunes in godsnaam met m'n foto's? Op de pc zien ze er nog normaal uit...

En hoe krijg ik gemaakte foto's met de iphone gekopiëerd op m'n pc?
Van zodra je iphone aansluit met je pc vraagt hij toch of hij de bestanden mag impoteren?
  #4  
Oud 29-09-09, 00:14
hotchpotch hotchpotch is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: As
Berichten: 6
Standaard

Bij mij staat alles zo ingesteld dat Itunes manueel synct
er worden dus fotos gesynct en in het openingsscherm van de IPhone staan de fotos goed maar als je ze opent hola! dan blijft er niets van over
bewuste fotos werden eraf gegooid / IPhone werd uitgeschakel / PC werd uitgeschakeld de USB kabel werd op andere vrije poorten ingestoken zelfs de muis werd uitgetrokken ( we praten hier over een labtop) niets gekort de fotos blijven een puzzel ook de notities worden niet van/ of naar de PC gesynct maar dat berricht heb ik reeds eerder gepost maar zonder reactie ... HELP!!!
  #5  
Oud 29-09-09, 01:22
RUtalking2me RUtalking2me is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 22
Standaard

Bij mij wordt ook alles manual gesynct, maar als ik itunes sync en op foto's klik: Noppes Nada op de pc. Vandaag een of ander populaire voetbal pro erop proberen te krijgen, ook niks... Wordt doorgelinkt naar clickandbuy (account heb ik al) en deze moet weer doorverbonden worden met itunes. Vergeet het maar, pagina blijft op loading staan... Kansloze hap.
Nog iets geprobeerd: Jamy Oliver kitchen vodcast gedownd (abo), staat nu dubbel op de iphone, maar enkel in m'n itunes... Wat nou dubbel? Niet te verwijderen ook die hap. Word hier een beetje moedeloos van zo...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iOS 4 met iPhone 3G een ramp Doblie Jailbreak 18 24-12-10 11:22
foto's syncen barttje Archief 2 01-01-10 23:43
T-Mobile abo is een ramp! Wat nu!? demasterbaas Odido (T-Mobile) 12 26-02-09 23:20
foto's syncen zonder de programma's syncen. Tieme iTunes 5 03-12-08 15:40
Wat een ramp fromalk Archief 33 18-10-07 19:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:21.