//

Itunes herkent de verkeerde outlook agenda

Itunes herkent de verkeerde outlook agenda discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag outlook 2007 verwijderd en outlook 2003 weer op mijn computer gezet. Nu wil ik mijn agenda van outlook 2003 op mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-09, 00:30
pmjager pmjager is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 8
Standaard Itunes herkent de verkeerde outlook agenda

Ik heb vandaag outlook 2007 verwijderd en outlook 2003 weer op mijn computer gezet. Nu wil ik mijn agenda van outlook 2003 op mijn iphone zetten, alleen heeft Itunes niet de nieuwe agenda tussen 'geselecteerde agendas' staan. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Heb net al mijn hele iphone leeg gemaakt, maar dat hielp ook niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-09, 16:42
macciato macciato is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Ik wil meerdere agenda's uit Outlook 2007 sync'en maar niet alle agenda's die ik in outlook heb staan, staan bij "Geselecteerde agenda's" in iTunes. Iemand?
  #3  
Oud 16-10-09, 13:35
pmjager pmjager is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 8
Standaard

Is er dan niemand die een oplossing voor dit probleem weet?
  #4  
Oud 23-10-09, 01:18
macciato macciato is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Ik heb de oplossing gevonden:
Als het goed is staat er in Outlook 1 hoofdagenda. Itunes herkent alleen deze, en de agenda's die daar onder vallen. Bij mij was het zo dat er 1 van mijn agenda's hier niet onder viel en dus niet herkent werd. Je moet dus zorgen dat ze daar onder komen te staan. Hoe je dit doet is als volgt:
Je gaat naar Outlook en klikt met de rechtermuisknop op de agenda die niet door iTunes wordt herkent en klikt op agenda verplaatsen. Dan selecteer je de 'hoofdagenda'. Als het goed is komt de agenda nu in het rijtje onder deze hoofdagenda te staan.

Voor meer info:

https://forum.iculture.nl/f28/i...ombineren.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
Outlook agenda overzetten in windows live agenda wous5 iPhone algemeen 2 27-07-10 07:57
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! Puddinkie26 iTunes 1 04-06-10 09:29
Itunes synchroniseert niet met Outlook agenda/contacts na fw update 3.1.2 miltonvv iTunes 17 28-04-10 20:45
Exchange agenda & Outlook agenda salsajim iTunes 7 23-02-10 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.