//

Itunes pakt muziek opeens niet meer.

Itunes pakt muziek opeens niet meer. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi iedereen! Ik heb een klein probleempje. Mijn itunes doet niks meer als ik muziek uit Limewire wil slepen naar Itunes, en ze dan onder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-09, 21:31
-Nora- -Nora- is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Unhappy Itunes pakt muziek opeens niet meer.

Hi iedereen!

Ik heb een klein probleempje. Mijn itunes doet niks meer als ik muziek uit Limewire wil slepen naar Itunes, en ze dan onder muziek wilt plaatsen. Ik heb verder geen problemen met mijn andere muziek en video's die in limewire staan, die pakt hij nog wel gewoon. Maar als ik een nieuw liedje uit limewire wil overzetten naar limewire, veranderd mijn muis in een rondje met een streep erdoorheen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, want het is bijzonder irritant!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-09, 21:33
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Bestand -> Bestand aan bibliotheek toevoegen. Dan naar de map waar je muziek staat gaan en alle nummers selecteren die je in je bibliotheek wil.
  #3  
Oud 17-10-09, 21:50
-Nora- -Nora- is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Zo kan ik het inderdaad doen, maar zo heb ik het nog nooit gedaan. Het ging bij mij altijd heel makkelijk door gewoon op mijn muziek te klikken(onder mijn Iphone, zeg maar), dan kreeg ik mijn lijst te zien, en dan hoefde ik alleen maar een liedje uit Limewire naar de Muzieklijst te slepen, en dan deed hij het, en dan synchroniseerde Itunes meteen mijn telefoon. Nu doet hij dat dus niet meer en krijg ik elke keer als ik een nummer naar itunes probeer te slepen, een rondje met een streep..

edit; Ik zie net dat zelf dát niet meer werkt!( via bestand>nummer aan bibliotheek toevoegen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone pakt muziek niet. IphoneBezitter Archief 2 26-03-10 22:25
Iphone valt uit, en itunes pakt hem niet meer zwiggelbig iTunes 2 11-10-09 13:59
Windows: help itunes herketnt muziek niet meer cilic iTunes 5 30-09-08 22:07
Windows: Muziek en video's importeren via iTunes gaat niet (meer) Yash100 iTunes 2 24-08-08 17:57
Mac OS X: Sommige iTunes werken opeens niet meer Rosa iTunes 8 13-10-07 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.