//

iTUnes (9.0.1.) hangt tijdens sync met iPhone (3.1.2)

iTUnes (9.0.1.) hangt tijdens sync met iPhone (3.1.2) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Tamelijk irritant. 9.0.1. zou deze bug moeten hebben verwijderd maar niets is minder waar. Als ik muziek wil syncen in iTunes dan voegt iTunes het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-09, 16:15
cwktjes cwktjes is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard iTUnes (9.0.1.) hangt tijdens sync met iPhone (3.1.2)

Tamelijk irritant. 9.0.1. zou deze bug moeten hebben verwijderd maar niets is minder waar. Als ik muziek wil syncen in iTunes dan voegt iTunes het nummer toe om daarna onmiddellijk in een oneindige synchronisatie staat te belanden en iTunes hangt. Geen foutmelding o.i.d., gewoon een freeze.

Ik heb via instructies op de applesite iTunes 'compleet' verwijderd en geherinstalleerd wat geen effect heeft. Van wat ik lees heeft een iPhone format ook geen zin omdat het iTunes zit. Deze bug zat voor zover ik weet dus in 9.0 en had iets te maken met podcasts. Daar lijkt het nu dus niet op.

Er zijn meerdere mensen met het probleem heb ik gemerkt op diverse fora. Een simpele workaround zou een oude iTunes zijn, maar daar heb ik eerst even geen zin in.

Ideeën iemand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ITunes sync met iPhone fail kleineG iTunes 3 21-02-11 23:15
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad pauldk iPad algemeen 5 02-02-11 17:03
Windows: Itunes 9.0 hangt vast bij synchroniseren iphone met os 3.1 Rene3g iTunes 18 15-11-09 20:25
Itunes wil programma's verwijderen tijdens sync agenda DoubleYoupie iTunes 0 12-10-09 23:08
iPhone sync niet met Itunes Joeyjr iTunes 3 08-12-08 22:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.