//

iTunes loopt vast tijdens syncroniseren

iTunes loopt vast tijdens syncroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3Gs 32 GB. Als ik deze via iTunes wil synchroniseren loopt hij vast. Ik had een album (muziek) willen synchroniseren maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-09, 02:24
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard iTunes loopt vast tijdens syncroniseren

Ik heb een iphone 3Gs 32 GB. Als ik deze via iTunes wil synchroniseren loopt hij vast. Ik had een album (muziek) willen synchroniseren maar na een half uur was hij nog niet klaar. Ik heb via de taakbeheer iTunes afgesloten en opnieuw gestart. Alleen herkend hij de IPHONE niet meer. Ik hoor wel het USB geluid. Het rare is dat hij de IPHONE wel herkend onder restore mode. Als ik via restore mode mij iphone hersteld en weer synchroniseer loopt hij weer vast. Ook met ander media. Ik heb iTunes al opnieuw geinstalleerd maar helaas was dit niet de oplossing. Ik maak gebruik van versie 9.0.1.
Kan iemand mij op weg helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia loopt vast tijdens downloaden machiel11 Jailbreak apps en thema's 0 05-02-11 15:48
Itunes loopt vast tijdens sychroniseren ricie iTunes 2 31-10-10 17:18
iPad loopt steeds vast tijdens herstellen via iTunes zorphion iPad algemeen 0 01-09-10 18:12
iPhone loopt vast tijdens de backup Superwurm iPhone algemeen 1 24-08-10 01:47
iPhone loopt vast tijdens of na bellen Linkerpink iPhone algemeen 2 17-07-10 21:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.