//

Specifieke calendar groep in iphone aan specifieke agenda in Outlook 2007 koppelen?

Specifieke calendar groep in iphone aan specifieke agenda in Outlook 2007 koppelen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sync mijn iphone met twee e-mail bronnen: exchange (via push) en mijn privé outlook mail via usb sync. Dat werkt op zich prima en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-11-09, 10:23
eddytheeagle eddytheeagle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard Specifieke calendar groep in iphone aan specifieke agenda in Outlook 2007 koppelen?

Ik sync mijn iphone met twee e-mail bronnen: exchange (via push) en mijn privé outlook mail via usb sync. Dat werkt op zich prima en op mijn iphone zijn nu twee calendar groepen: één voor de exchange afspraken en één voor mijn privé afspraken. Ze worden in twee afzonderlijke kleuren weergegeven op de calendar in iphone en zo heb ik al mijn afspraken dus bij elkaar in één agenda staan.


Maar...

De exchange entries die in de iphone calendar staan, worden niet gesynced met mijn lokale outlook agenda en dat vind ik nu niet zo handig.

Wat ik zou willen:
Ik heb in Outlook 2007 twee agenda's gedefinieerd: één privé en daarbinnen één werkagenda. Die kan je in outlook layeren, zodat ze over elkaar heen liggen en je alle afspraken bij elkaar ziet in één agenda. (Een hele mooie functie van Outlook, die ik pas net ontdekt heb). Nu zou ik willen dat die werk-agenda synced met de exchange agenda groep in mijn iphone. Geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Ik heb mobileme ook al geprobeerd, maar die krijgt dat niet voor elkaar. (Tenminste, ik niet )

EDIT

Kortgezegd wil ik dus een specifieke calendar groep in mijn iphone aan een specifieke agenda in Outlook 2007 koppelen.




Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
agenda, groepen, outlook, sync



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sms naar 1 specifieke gebruiker komt niet aan Jean72 Overige providers Nederland 1 15-10-10 17:16
Specifieke Apps voor Iphone 4 ? tendonsie iPhone Apps 1 12-08-10 10:48
iOS 4 specifieke opties iPhone-Configuratieprogramma? tader iPhone algemeen 0 05-07-10 12:10
Iphone 3GS Outlook 2007 synchronisatie probleem calendar agenda Karma iTunes 1 03-04-10 23:12
Outlook 2007 agenda!! numbro2 Archief 4 21-02-08 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.