//

iPhoto ziet iPhone 3Gs niet meer

iPhoto ziet iPhone 3Gs niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd ( Na installatie Snowleopard? Na upgrade naar 3.1.2? ) wordt mijn ( niet gejailbreakte ) iPhone 3Gs niet meer gemount in iPhoto ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-09, 19:47
Otto Wijnen Otto Wijnen is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 9
Angry iPhoto ziet iPhone 3Gs niet meer

Sinds enige tijd (Na installatie Snowleopard? Na upgrade naar 3.1.2?) wordt mijn (niet gejailbreakte) iPhone 3Gs niet meer gemount in iPhoto '09 (8.1.1). Synchronisatie van muziek en data via iTunes gaat prima, alleen lukt het niet meer om gemaakte foto's en video's over te zetten naar m'n iMac.

Op het web staan enkele tips waaronder het verwijderen van een pref-bestand van iPhoto en het resetten van de iPhone: niets heeft tot nu toe gebaat. Wie heeft eenzelfde ervaring én een oplossing?

Alvast bedankt!
Otto

De specs zijn dus: iMac 2.8/4Gb met os 10.6.2, iLife '09 en een 3Gs met 3.1.2.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphoto, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac fotolader ziet iPhone 3Gs niet (meer) Masterplace iPhone algemeen 3 06-02-10 08:42
iPhoto ziet iPhone niet meer !! Vienna-Dutchman iPhone algemeen 6 09-12-09 20:09
Probleem: iTunes ziet 3GS plotseling niet meer Nielsracing iTunes 19 31-10-09 17:52
iPhoto "ziet" geen foto's meer in iPhone(3G) Leerdam Muziek, foto & video 0 26-08-08 19:38
Iphoto ziet iphone niet meer Fizzy iPhone algemeen 1 01-03-08 14:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:29.