//

Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets

Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Er komt nu een flinke lap tekst, maar laat u niet afschrikken. Gegroet allen. Ik nu al een tijdje een iPhone 3GS in mijn bezit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-09, 23:32
Atheos Atheos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets

Er komt nu een flinke lap tekst, maar laat u niet afschrikken.

Gegroet allen. Ik nu al een tijdje een iPhone 3GS in mijn bezit en ik ben er tot nu toe altijd heel tevreden mee geweest.

Nu begon ik toen straks met mijn gewoonlijke training, waarbij ik altijd mijn iPhone in een geluidsbox zet. Deze heb ik al sinds ik mijn iPod Nano (oud model) heb en ook al krijg ik telkens een melding dat deze boxen mijn iPhone niet ondersteunen, hij speelt hij wel telkens de muziek af. Zojuist was dit echter niet het geval.

Ik zet -zoals ik altijd doe- mijn iPhone in de box, het licht ontspringt -ook zoals gewoonlijk-, het gewoonlijke oplaadtekentje verschijnt -wederom zoals gewoonlijk- en ik draai me om en ga even wat anders doen. Ik draai me weer om, en opeens geen verlichting meer op mijn iPhone. Bij nadere inspectie blijkt ook dat hij ook geen muziek kan afspelen en verscheidene knoppen reageren heel traag. Ik kan nu alleen nog mijn iPhone bekijken onder voldoende licht (bij instellingen zoals helderheid staat nog gewoon hetzelfde als voorheen), voor de rest functioneren Safari en dergelijke gewoon wel.

Ik dacht vervolgens, ik sluit hem eens aan op iTunes. Gedaan, en iTunes herkende hem niet eens, wat hij voorheen wel gewoon deed. Vervolgens raakte ik een beetje in paniek omdat ik nog nooit echt problemen met mijn iPhone heb gehad. Hij is niet gejailbreakt en zover ik weet ook de nieuwste software. Ik heb ook even rondgekeken op de Apple ondersteuning maar daar vond ik niet veel. De iPhone herstellen kan ik ook niet omdat iTunes hem niet herkent. Zouden jullie mijn aarzeling richting kunnen geven of mijn onwetendheid kunnen onderrichten?

Bij voorbaat dank.

Laatst gewijzigd door Michel15; 09-12-09 om 00:21. Reden: paar enters toegevoegd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-09, 07:41
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Al een harde reset geprobeerd?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 09-12-09, 09:40
casiej's schermafbeelding
casiej casiej is offline
• iOS 6.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Westland
Berichten: 91
Standaard

en als een harde reset niet werkt kan je hem proberen te herstellen in DFU
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid is weg Jinta iPhone algemeen 1 04-08-10 16:05
Video: Geluid weg bij video? Chan Muziek, foto & video 10 16-07-08 12:14
Na gebruik installer geluid weg ? eriks iPhone algemeen 5 23-05-08 11:13
Het geluid sms en schermtikken weg. ANGER& iPhone algemeen 15 07-04-08 19:23
geluid Gesprekspartner is weg Bartje iPhone algemeen 1 13-01-08 12:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.