//

Synchronisatie bestaande email mappen op iPhone

Synchronisatie bestaande email mappen op iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag over synchronisatie van bestaande mappen met email berichten die in entourage op m'n MacBook staan met de iPhone. Via entourage werk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-10, 22:00
MoFo MoFo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard Synchronisatie bestaande email mappen op iPhone

Ik heb een vraag over synchronisatie van bestaande mappen met email berichten die in entourage op m'n MacBook staan met de iPhone. Via entourage werk ik met verschillende pop3 email accounts en deze emails staan in verschillende mappen in entourage. Ik zou graag willen vragen of iemand een tip kan geven waarbij ik al deze mappen met de iPhone kan synchroniseren zodat alle mappen met emails die in entourage staan ook op de iPhone kunnen worden gezet. Bestaat er een programma waarmee dit mogelijk is? Vroeger ( ja, ik ben wijzer geworden ) gebruikte ik een HP iPaq en via Windows Mobile kom ik alle mappen in Outlook probleemloos synchroniseren met die iPaq. Zoiets moet toch ook voor de Iphone bestaan??? Alvast hartelijk bedank voor eventuele suggestie's!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchronisatie Email Fireball iPhone algemeen 2 04-07-10 14:36
email synchronisatie entourage / iphone MacTimber iTunes 1 30-03-10 19:25
Iphone kan email accounts niet synchroniseren, annuleerd synchronisatie iphone dreamersteps Archief 1 25-12-08 15:00
synchronisatie public folder en email p.diederen iTunes 0 20-11-08 16:42
Vraagjes over email synchronisatie iphone en outlook Darthy iTunes 1 30-08-08 19:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:53.