//

agenda synchroniseren met iphone werkt niet meer

agenda synchroniseren met iphone werkt niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een week kan ik mijn agenda op de iPhone niet meer synchroniseren met mijn agenda in outlook 2003. Het lijkt alsof de communicatie tussen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-01-10, 15:43
JaapJQ JaapJQ is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard agenda synchroniseren met iphone werkt niet meer

Sinds een week kan ik mijn agenda op de iPhone niet meer synchroniseren met mijn agenda in outlook 2003. Het lijkt alsof de communicatie tussen iPhone en iTunes wel werkt (ik heb de synchronisatiegegevens in iTunes gereset - leeg gemaakt - en nu is mijn agenda op de iPhone ook leeg) maar het lijkt alsof er geen gegevens van Outlook naar iTunes en iPhone worden gehaald. Hoe kan dit ineens? Hiervoor werkte het twee maanden goed. Wie oh wie heeft een clou?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-10, 22:11
GJR GJR is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Heb exact hetzelfde issue (ook Outlook 2003). Sync werkte prima en opeens gisteren niet meer! Na de iPhone aan/uit te hebben gedaan werkte het nog een keer; daarna werkte deze 'truc' niet meer.

Ben benieuwd of iemand tips heeft?
  #3  
Oud 28-01-10, 06:25
JaapJQ JaapJQ is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik maak het nog wat gekker: contacten syncen gaat wel en op mijn werk is iemand met een iPhone op precies hetzelfde systeem en die kan nog wel syncen ,...???

Misschien nog een extra gegeven: Thuis sync ik mijn cinatcten ook, maar daar met vista en windows mail ...
  #4  
Oud 28-01-10, 13:02
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik had gister naar dat ik mijn iphone naar de fabriek intellingen had gezet, wou kijken of mijn contacten en mijn agenda weer volledig in de Iphone stonden was dit niet het geval, ik heb toen aantal keren geprobeerd via mobileme al me contacten en agenda te connecten maar dat lukte ook al niet, toen dacht ik zet is alles nog een keer terug naar Fabriek instellingen en lukte toen nog niet, toen heb ik al mijn accounts verwijderd en toen lukte het wel, opeens wat dat nou betekenden weet ik ook niet.
  #5  
Oud 29-01-10, 23:29
Gilmarr Gilmarr is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Kan iemand mij helpen? kan wel foto,s videos, maar geen applicaties sync..zelfs niet als ik een progamma van itune store hebt gekocht. Misschien is Blackra1n hier de schuldige van?
  #6  
Oud 30-01-10, 19:52
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilmarr Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen? kan wel foto,s videos, maar geen applicaties sync..zelfs niet als ik een progamma van itune store hebt gekocht. Misschien is Blackra1n hier de schuldige van?
iets meer info is makkelijk, maar wat makkelijker is om zelf een topic te maken i.p.v. Een topic te kapen!
  #7  
Oud 30-01-10, 19:59
Gilmarr Gilmarr is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flugeltje89 Bekijk bericht
iets meer info is makkelijk, maar wat makkelijker is om zelf een topic te maken i.p.v. Een topic te kapen!
Vind jij het erg als ik om hulp vraag via deze forum..als jij wilt of kan helpen thanks. En anders shhhhhh
  #8  
Oud 02-02-10, 19:24
jornleistra jornleistra is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem. Het sync programma op mijn laptop werkt, maar de agenda op mijn telefoon is leeg.

Ik heb inmiddels alles al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ook dat helpt niet. Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt.
  #9  
Oud 04-02-10, 15:09
Gilmarr Gilmarr is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Zal het niet aan iTunes zelf liggen?
  #10  
Oud 20-02-10, 17:25
kramerski kramerski is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik weet waarschijnlijk een goede oplossing.
Exporteer vanuit Outlook al je agenda items naar een ics file (export functie in outlook).
Gooi daarna al je agenda items in Outlook weg uit je agenda (maak voor de zekerheid een backup naar een PST file.
Importeer daarna je agenda (ics file) weer in Outlook
Synchroniseer je iphone en alle gegevens zijn weer terug!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 21:15
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer Kenzo2010 iTunes 0 12-11-10 14:07
Meerdere Agenda's van Google synchroniseren werkt niet.. timovanaagten iTunes 1 03-10-10 15:03
Agenda apps werkt niet meer erazorr iPhone Apps 8 25-11-08 23:00
Ik kan mijn agenda niet meer synchroniseren. mikki83 iTunes 6 19-03-08 14:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.