//

Probleem computer machtigen alle apps crashen

Probleem computer machtigen alle apps crashen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Kan iemand mij helpen met het volgende. Ik heb voor de eerste keer mijn nieuwe iphone app gesynct met iTunes. Muziek, ging goed. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-10, 23:19
Huub82 Huub82 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard Probleem computer machtigen alle apps crashen

Dag,

Kan iemand mij helpen met het volgende. Ik heb voor de eerste keer mijn nieuwe iphone app gesynct met iTunes. Muziek, ging goed.

Nu had ik al via mijn iPhone veel apps gedownload via de App store. Ik krijg de melding dat ie deze niet kan syncen. Wat is het gevolg? Al mijn apps crashen op mijn iPhone.

Het probleem dat in iTunes wordt gegeven is dat ik mijn computer moet machtigen via - store --> Machtigen. Dan doe ik dat, trekt ie hem meteen weer in met dezelfde melding dat ik eerst moet machtigen. Wordt een cirkeltje op deze manier.

Ik kan mijn iPhone dus niet meer aan mijn computer hangen omdat dan meteen alle gedownloade apps niet meer werken.

Ik heb Vista btw.

Kan iemand mij helpen.

groeten,
Huub82
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-10, 21:11
andre01 andre01 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

heb ik ook last van. de meeste app's komen niet door naaar de Iphone. fout melding 1 t/m tig. Ook mijn 1ste keer heb net 2 dagen mijn phone 32gb
  #3  
Oud 05-03-10, 23:44
Erick1993 Erick1993 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard Apps synchronisatie probleem

Dag,

Kan iemand mij helpen met het volgende. Ik heb voor de eerste keer mijn nieuwe iphone app gesynct met iTunes. Muziek, ging goed.

Nu had ik al via mijn iPhone veel apps gedownload via de App store en ook eentje via itunes. Ik krijg de melding dat deze apps niet kunnen worden gesynct. Wat is het gevolg, ik kan de apps die ik heb gekocht via de AppStore in iTunes niet op mn iPhone zetten en de apps die ik via de AppStore rechtstreek op mijn iPhone heb gezet niet op iTunes zetten. Geen synchronisatie mogelijk dus.

Het probleem dat in iTunes wordt gegeven is dat ik mijn computer moet machtigen via - store --> Machtigen. Dan doe ik dat, en druk ik op sync maar dan blijft hij gewoon zeggen dat ik moet machtigen, terwijl ik dit écht heb gedaan. Machtiging opheffen en vervolgens weer opnieuw toekennen werkt niet, herstellen van de iPhone ook niet.

Een nare bijwerking is ook nog is dat ik geen gebruik kan maken van mijn apps terwijl hij aan de computer zit met usb.

Ik heb Windows Vista

Ik realiseer me dat een gelijksoortige post is geplaatst een tijd geleden, daar is echter geen antwoord op gegeven en word denk ik niet of nauwelijks nog bekeken, vandaar een nieuwe post over hetzelfde onderwerp met een paar aanpassingen.

Help me alsjeblieft, ik ben ten einde raad!

Met Vriendelijke Groet,
Erick1993

Laatst gewijzigd door Erick1993; 05-03-10 om 23:51. Reden: toevoeging
  #4  
Oud 05-03-10, 23:48
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #5  
Oud 06-03-10, 00:43
egoovy egoovy is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Heeze
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erick1993 Bekijk bericht
Dag,

Kan iemand mij helpen met het volgende. Ik heb voor de eerste keer mijn nieuwe iphone app gesynct met iTunes. Muziek, ging goed.

Nu had ik al via mijn iPhone veel apps gedownload via de App store en ook eentje via itunes. Ik krijg de melding dat deze apps niet kunnen worden gesynct. Wat is het gevolg, ik kan de apps die ik heb gekocht via de AppStore in iTunes niet op mn iPhone zetten en de apps die ik via de AppStore rechtstreek op mijn iPhone heb gezet niet op iTunes zetten. Geen synchronisatie mogelijk dus.

Het probleem dat in iTunes wordt gegeven is dat ik mijn computer moet machtigen via - store --> Machtigen. Dan doe ik dat, en druk ik op sync maar dan blijft hij gewoon zeggen dat ik moet machtigen, terwijl ik dit écht heb gedaan. Machtiging opheffen en vervolgens weer opnieuw toekennen werkt niet, herstellen van de iPhone ook niet.

Een nare bijwerking is ook nog is dat ik geen gebruik kan maken van mijn apps terwijl hij aan de computer zit met usb.

Ik heb Windows Vista

Ik realiseer me dat een gelijksoortige post is geplaatst een tijd geleden, daar is echter geen antwoord op gegeven en word denk ik niet of nauwelijks nog bekeken, vandaar een nieuwe post over hetzelfde onderwerp met een paar aanpassingen.

Help me alsjeblieft, ik ben ten einde raad!

Met Vriendelijke Groet,
Erick1993
Heb ik ook wel eens gehad en niet met Vista maar op OSX. Lang geleden al weer. Heb het opgelost door na de machtiging bij de volgend melding het venster dicht te klikken en heb daarna gewoon gesynct en dat ging goed. Misschien helpt het jou ook.
  #6  
Oud 06-03-10, 00:55
Erick1993 Erick1993 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard geen succes

nee helpt niet, toch bedankt
andere suggesties?
  #7  
Oud 06-03-10, 01:57
mathim mathim is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 26
Standaard

Al eens geprobeerd een app te herinstalleren en te kijken of die dan wel gaat?
  #8  
Oud 06-03-10, 02:02
egoovy egoovy is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Heeze
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erick1993 Bekijk bericht
nee helpt niet, toch bedankt
andere suggesties?
Probeer de oplossingen bij deze link eens.
Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store
Reageren

Labels
apps, itunes, problemen, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle geïnstalleerde apps crashen gmlens iPhone Apps 301 30-10-10 15:59
Apps openen niet, en computer machtigen probleem. Edder iPhone Apps 0 31-08-10 10:50
Computer machtigen SuperDutch iTunes 26 18-05-10 22:46
Computer machtigen rikschouten Archief 2 14-03-10 22:12
alle appstore apps crashen koen2709 Archief 3 24-10-09 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:23.