//

synchronisatie met iphone unlock reservekopie

synchronisatie met iphone unlock reservekopie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Aantal weken terug heb ik mijn iphone gejailbreaked en daarna unlocked zodat ik nu alvast kan bellen met mijn iphone omdat mijn tmobile abonnement ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-10, 14:57
Jus3ssen Jus3ssen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard synchronisatie met iphone unlock reservekopie

Beste,

Aantal weken terug heb ik mijn iphone gejailbreaked en daarna unlocked zodat ik nu alvast kan bellen met mijn iphone omdat mijn tmobile abonnement pas 1maart zal beginnen.

Heb na de jailbreak niet meer via itunes gesynchroniseerd maar sloot vandaag mijn iphone weer via itunes aan. Toen zag ik tot mijn verbazing dat hij een reservekopie aan het maken was, maar dit had ik al gedaan voordat ik gejailbreaked had. Is het niet zo dat als ik dit door had laten gaan dat mijn goede eerste reservekopie (zonder jailbreak en andere unlocks die ik ook later had wil gebruiken wanneer ik gewoon met tmobile kan bellen) over heen opslaat?

Wat kan ik doen zodat hij dit niet doet en ik later gewoon mijn schone reservekopie kan gebruiken?

Met vriendelijke groet,

Just
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Synchronisatie met reservekopie kjelltz Jailbreak 2 07-04-11 23:27
iPhone: Iphone 4 ios 4.0.1(USA) herstellen van reservekopie => jailbrake en unlock kwijt??? beejay13 Jailbreak 0 07-10-10 16:16
3.1 reservekopie overzetten op iPhone met iOS 4.1? hhaenen iTunes 0 28-09-10 15:20
iPhone 3GS: unlock reservekopie Jus3ssen Unlock 3 24-02-10 13:48
Terugzetten reservekopie Iphone weer locked nu met 1.1.2 Michel Loeffen Unlock [archief] 1 26-12-07 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:28.