//

iPhone synchroon houden met BlackBerry

iPhone synchroon houden met BlackBerry discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanaf het begin ben ik al een iPhone gebruiker zowel privé als voor mijn werk. Dit is altijd goed gegaan omdat dit toegestaan werd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-03-10, 21:24
HyperTech HyperTech is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Zoutleeuw - België
Berichten: 17
Standaard iPhone synchroon houden met BlackBerry

Hallo,

Vanaf het begin ben ik al een iPhone gebruiker zowel privé als voor mijn werk.
Dit is altijd goed gegaan omdat dit toegestaan werd en ik zelf het beheer had van onze IT infrastructuur in België.

Sinds begin deze maand echter zijn we volledig overgegaan in het netwerk van onze moedermaatschappij en heb bijgevolg geen volledige controle meer.
Komt daar nog bij dat het ook verplicht is geworden om gebruik te maken van een BlackBerry .... op zich geen slecht toestel maar 't is geen iPhone ;-)

Enfin een lang verhaal om te komen tot mijn probleem:
Ik gebruik nu de BlackBerry tijdens de dag en 's avonds en de weekends mijn iPhone.
Door een duo-sim is dat perfect te doen.
Alleen is het niet evident om de twee toestellen synchroon te houden.
Aangezien ik de iPhone niet meer kan synchroniseren met de Exchange server zoek ik een andere oplossing.

Ik dacht aan de google app voor de Blackberry die met mijn gmail account synchroniseert.
Op de iPhone stel ik dan een gmail exchange account in waarvan ik de kalender en de contacten synchroniseer.

Het is nogal een omslachtige manier van werken en daarom dus de vraag kennen jullie een betere manier?

Groeten
John
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet op Iphone 3G met T-mobile Blackberry abonnement Mitch139 Odido (T-Mobile) 2 26-12-10 18:21
iPhone 4 mail en hotmail lopen niet synchroon. lootje99 iPhone algemeen 1 04-10-10 20:06
Iphone met Blackberry nationaal abonnement RBA Overige providers Nederland 1 01-04-10 20:45
T-Nobile Relax 300 i.c.m met BlackBerry en iPhone rofab Odido (T-Mobile) 8 01-03-10 22:20
iPhone 3.0 met T-mobile of Vodafone (of Telfort houden)? LJArnoud Odido (T-Mobile) 0 06-06-09 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.