//

Kan geen iTunes of Quicktime installeren

Kan geen iTunes of Quicktime installeren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hetzelfde probleem als velen hier net meegemaakt. Ik kon door de update van iTunes naar 9.1 niet meer syncen, itunes herkende mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-10, 17:35
Jonneman Jonneman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard Kan geen iTunes of Quicktime installeren

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als velen hier net meegemaakt. Ik kon door de update van iTunes naar 9.1 niet meer syncen, itunes herkende mijn iphone wel maar zodra ik erop klikte kreeg ik ook niks te zien ofzo.
Dus ik heb na wat lezen hier alles van apple verwijderd. Nu wil ik het opnieuw installeren maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Als ik itunes+quicktime wil installeren krijg ik de melding dat 'het installeren van quicktime niet geslaagd is en quicktime nodig is voor het installeren van itunes' en als ik enkel quicktime wil installeren staat er 'sluit eerst de andere installatie af voor je dit kan installeren', terwijl er niks aan het installeren is

ik ben er al uren mee bezig het en irriteert me mateloos, wie weet een oplossing?


edit; ff laptop opnieuw opgestart, en die dll bestanden in de mappen geplaatst zoals beschreven in een topic hier en alles werkt weer perfecto. Hulde aan iphone club

Laatst gewijzigd door Jonneman; 21-04-10 om 18:08.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-10, 21:42
elvis4ever elvis4ever is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Hoi, ik heb dezelfde problemen, ben al dagen bezig...............begin er echt de balen van te krijgen! Nog steeds geen oplossing gevonden
Groet René
  #3  
Oud 08-11-10, 16:59
robvans robvans is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

Hoi Jonneman,
Heb precies hetzelfde probleem. Begreep dat jij een oplossing hebt gevonden.
Kan het topic/oplossing met dll bestanden niet vinden. kan je me vertellen waar?
Thanks!
Reageren

Labels
bij, foutmelding, installatie, itunes, quicktime



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren elvis4ever iTunes 2 19-07-10 23:38
Kan geen apps installeren via iTunes scoop1 iTunes 7 13-07-10 21:02
Kan geen apps vanuit iTunes installeren jkm88 Archief 6 21-04-10 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.