//

US store of NL store voor iPad

US store of NL store voor iPad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi (Dacht dat ik dit bericht vanmiddag gepost had, maar zie t nergens meer, wrs vergeten send te drukken) Ik heb een iPad in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-10, 19:57
Gabrie Gabrie is offline
• iOS 2.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 30
Standaard US store of NL store voor iPad

Hi

(Dacht dat ik dit bericht vanmiddag gepost had, maar zie t nergens meer, wrs vergeten send te drukken)

Ik heb een iPad in de US gekocht samen met een Apple Giftcard van 15 dollar. Accountje gemaakt op ander e-mail adres dan mijn iPhone NL store account.

Momenteel wil ik eigenlijk zo min mogelijk apps kopen omdat ik straks dan met dubbele sync zit als de iPad apps ook in de NL store komen.

Ik was me nu eigenlijk af aan t vragen of t misschien handiger is om in het vervolg voor de iPad mijn US account aan te houden. Via ebay kun je makkelijk US Giftcards bij kopen, dus dat is het probleem niet. Zit dan alleen te kijken met specifieke apps voor NL.

Ik heb gezien dat er veel apps eerst in de US uitkomen en dan vaak daarna alsnog in NL, maar hoe zit dat andersom? Wat is jullie ervaring met apps die specifiek voor de NL markt zijn (bijv een nu.nl, trein, ov9292,etc) komen die meestal ook in de US store?

Zijn er nog andere nadelen aan het hebben van een US store account?

Gr
Gabrie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Genius voor Apps in iPad App store Kapstoque iPad Apps 1 05-09-10 17:06
iPad in de online store lesfetes iPad algemeen 2 27-07-10 16:38
iPad en App-store gvanrijn iPad algemeen 9 07-04-10 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.