//

Iphone 3G loopt vast na herstel Itunes

Iphone 3G loopt vast na herstel Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allemaal, Heb een probleem die ik nog niet ben tegen gekomen op het forum. Iphone 3G jailbreaked firmware 3.1.3 met redns0w 0.9.2 op Mac ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-10, 13:27
Joa2002 Joa2002 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard Iphone 3G loopt vast na herstel Itunes

Beste Allemaal,

Heb een probleem die ik nog niet ben tegen gekomen op het forum.

Iphone 3G jailbreaked firmware 3.1.3 met redns0w 0.9.2 op Mac OS x 10.5.8
Unlocked met fuzzyband en Ultrasn0w

Werkte een tijdje probleemloos. Op een gegeven moment viel de Iphone uit of liep vast (scherm blijft zwart en krijg hem niet uit sleepmode) en als ik rebootte dan duurde de reboot erg lang (bleef op appeltje hangen)
Maar werkte uiteindelijk wel weer, en viel na enige tijd weer uit, of liep vast

Complete restore uitgevoerd via itunes MAAR:

Na een restore die prima verloopt loopt de iphone direct vast, ik krijg de normale procedure te zien maar als het beginscherm geladen wordt loopt ie direct vast. Scherm doet niets.

Rebooten gaat prima, DFU mode gaat prima.

Dus Pwnage tool 3.1.5. gedownload en geprobeerd, geen verandering, installatie proces verloopt normaal, tot hij klaar is en opnieuw opstart, dan loopt wederom de iphone vast.

Ik heb geen idee waarom de iphone vast loopt zelfs na herstel en hij blijft ook rebooten als ie vast is gelopen, zowel met de officiele firmware van apple als met gejailbreakte software. Ik begin steeds meer te denken dat het een hardware probleem is.

iemand een suggestie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
jailbreak 3.1.3, probleemherstel, redsn0w 0.9.2



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 4 loopt vast/vraagt x op x herstel iphone1994 Jailbreak 4 20-01-11 07:58
Iphone loopt vast tijdens controleren herstel mlzdus iPhone algemeen 0 19-10-10 22:52
Iphone loopt vast tijdens sync, na herstel. Coralala iTunes 0 08-08-10 17:47
Iphone 3GS loopt vast bij opstarten. (na herstel) Franko iPhone algemeen 6 28-02-10 17:26
iPhone wit scherm, herstel loopt vast aeger iPhone algemeen 0 19-01-10 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.