//

Na iTunes update 9.1.1.11 geen albumart

Na iTunes update 9.1.1.11 geen albumart discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu al een paar weken last met de album art in de iPhone. Ik heb in iTunes alle art gewoon bij alle nummers, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-10, 00:57
KillRoy1972 KillRoy1972 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 52
Standaard Na iTunes update 9.1.1.11 geen albumart

Ik heb nu al een paar weken last met de album art in de iPhone.

Ik heb in iTunes alle art gewoon bij alle nummers, en deze zijn ook per nummer gewoon zichtbaar in itunes, maar bij het syncen naar de iPhone laat hij de album art niet bij alle nummers zien.
Als je hetzelfde nummer in iTunes speelt, dan zie je wel gewoon de illustratie.

Geen idee wat het kan zijn, alles deed het gewoon zoals het hoort maar sinds laatste iTunes update is het een puinhoop... Heb er echt nooit last van gehad met vorige iTunes zolang in een iPhone heb.

Heb de iPhone al twee keer gerestored in de hoop dat het zou helpen.

Ik kan trouwens de optie of je albumart wel of niet wilt meesyncen niet meer vinden in iTunes..

Iemand een idee?

Laatst gewijzigd door KillRoy1972; 13-05-10 om 01:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen sync agenda iPhone en itunes na update bruce27 iTunes 2 22-09-10 19:17
Mac OS X: iTunes Verlopen en toch geen update beschikbaar? Ruben.cc iTunes 7 05-07-10 11:45
!Help! Geen albumart, songname enz. bij lockscreen!!! MrCalvinGu iPhone algemeen 2 25-02-10 22:30
Windows: na Itunes update geen herkenning meer litmanen10 iTunes 0 05-02-10 19:57
Geen serice en/of provider na update Itunes Reinieraaa Overige providers Nederland 3 23-09-09 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.