//

Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP!

Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn Iphone synchroniseert gewoon met Itunes maar neemt geen outlook gegevens over. Ik probeer ook een e-mail adres over te laten nemen in Itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-05-10, 12:43
Puddinkie26 Puddinkie26 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP!

Hoi,

Mijn Iphone synchroniseert gewoon met Itunes maar neemt geen outlook gegevens over. Ik probeer ook een e-mail adres over te laten nemen in Itunes vanaf de Iphone maar dat doet hij niet. Ik heb aangegeven (aangevinkt) dat hij de contactgegevens en agenda's moet synchroniseren in Itunes. Echter bij E-mail accounts synchroniseren is geen geselecteerd mail account aanwezig. Op de Iphone is die wel ingesteld en werkt maar Itunes neemt hem niet over.

Weet iemand hoe dit op te lossen? Nu heb ik alle contacten en afspraken op de laptop staan maar onderweg niets bij de hand. Zakelijk best lastig

Ik heb een laptop met Windows 7 en Itunes 9. Bij andere topics zie ik dit probleem niet terug. Excuus als de vraag wel ergens gesteld blijkt te zijn.


Dank voor de reacties !!!!!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-10, 10:29
CarrieBarrie CarrieBarrie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard Same same...

Hoi Puddinkie,

Ik zit volgens mij met precies hetzelfde probleem (dan in windows XP). Alle instellingen kloppen en worden door itunes en iphone herkend. Beide geven aan te synchroniseren en te voltooien, maar vervolgens zijn agenda's, contactpersonen en mail niet overgezet naar de iphone.

1) Ik heb het geprobeerd via Itunes outlook synchronisatie.

2) Omdat we op ons werk gebruik maken van een exchange account heb ik dat ook nog geprobeerd. De instellingen waren correct. De Iphone vraagt of je de bestaande contactgegevens op de iphone wilt bewaren (maar omdat ik deze via sim heb overgezet zijn deze niet meer compleet). Ik heb ze verwijderd. Echter kwamen de "nieuwe" outlook gegevens er niet voor in de plaats.

Itunes herkent dat de outlooksynchronisatiegegevens van dezelfde account komen als van de exchange server. Dit zou geen probleem moeten zijn, je kunt op beide manieren de synchronisatie uitvoeren. Ook toen ik enkel de outlooksynchronisatie had ingesteld via itunes (en geen exchange account had ingesteld), kwamen de gegevens niet over.

Please help! Ik worstel nu al twee maanden met dit probleem! (misschien handig om te weten: ik heb dit probleem al vanaf aankoop, dus niet pas na het installeren van een bepaalde applicatie)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. miguellio iTunes 11 02-02-11 21:36
syn. Outlook: geen 200 mailberichten! hannekes iPhone algemeen 7 18-01-11 19:12
Geen synchronistaie met Outlook na instalatie iTunes 9 Zaanster Archief 1 08-04-10 21:19
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 FIST2000 iTunes 0 11-03-10 23:42
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.