//

itunes synchroniseert geen muziek, podcasts etc. met iPhone

itunes synchroniseert geen muziek, podcasts etc. met iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Help !!!! Heb podcast en muziek voor het eerst in iTunes gezet en gesynchroniseerd met mn iPhone. iTunes geeft aan dat de boel gesynchroniseerd wordt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-05-10, 22:56
mav mav is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard itunes synchroniseert geen muziek, podcasts etc. met iPhone

Help !!!! Heb podcast en muziek voor het eerst in iTunes gezet en gesynchroniseerd met mn iPhone. iTunes geeft aan dat de boel gesynchroniseerd wordt. Maar er staat niks maar dan ook helemaal niks in mijn iPhone.
Hoe kan dit en wat kan ik hier aan doen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-05-10, 17:53
crazy-pat crazy-pat is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Ook ik heb dit probleem.

Mijn iphone synchroniseert mijn muziek niet meer.

Ik heb het ingesteld op alle aangevinkte liedjes in mijn library synchroniseren, en ik zie hem ook synchroniseren, maar mijn playlist blijft gewoon hetzelfde als dat hij voor de synchronisatie was.

Ik heb ook al een keer alle aangevinkte liedjes uitgevinkt, en toen opnieuw gesynchroniseerd. Alleen toen stond op mijn iPhone nog steeds dezelfde muziek, terwijl je zou verwachten dat er geen muziek op moet staan.

Ik heb iTunes versie 9.1.1.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: itunes synchroniseert geen muziek meer ifolkert iTunes 2 22-11-10 07:02
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 17:19
iTunes met legale apps & muziek synchroniseert niet volledig MacAms iTunes 0 30-05-10 15:56
Muziek: iphone synchroniseert geen muziek klapstoel Muziek, foto & video 0 08-05-10 20:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.